کوالکام اسنپدراگون 6 نسل 3 را برای رقیب اگزینوس 1480 عرضه می کند

کوالکام چیپست جدیدی را برای گوشی های هوشمند به نام Snapdragon 6 Gen 3 عرضه کرده است. این چیپست جانشین Snapdragon 6 Gen 1 است و بین Snapdragon 6s Gen 3 و Snapdragon 7s Gen 2 قرار دارد.

سازنده تراشه مستقر در سن دیگو این کار را انجام نداده است. هر گونه اطلاعیه در مورد راه اندازی چیپست جدید. در عوض، تراشه را با فهرست کردن بی‌صدا در وب‌سایت رسمی معرفی کرد. بیایید نگاهی به آنچه ارائه می دهد بیندازیم.

اسنپدراگون 6 نسل 3 بر اساس فرآیند ساخت 4 نانومتری ساخته شده است. این پردازنده دارای یک پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 4×2.4GHz Cortex-A78 و 4×1.8GHz Cortex-A55 است.

در بخش گرافیکی، پردازنده گرافیکی Adreno 710 وجود دارد که می تواند نمایشگرهایی با وضوح Full HD+ را تا 120 هرتز اجرا کند. حداکثر حافظه LPDRR5 3200 مگاهرتز را پشتیبانی می کند. دارای Spectra Triple ISP است که از دوربین 200 مگاپیکسلی پشتیبانی می کند یا از سه دوربین با وضوح پایین به طور همزمان عکسبرداری می کند. گزینه های اتصال شامل دو سیم کارت 5G، Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 است.

با توجه به مشخصات، به نظر می رسد که این SoC یک رقیب مستقیم برای Exynos 1480 سامسونگ است. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه اسنپدراگون 6 نسل 3 توسط کوالکام وجود ندارد، که اولین تلفنی است که از آن استفاده می کند و چه زمانی خواهد بود که از آن استفاده می کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.