اپل ممکن است هفته آینده ۲ آیپد جدید عرضه کند

هفته آینده، اپل میزبان رویداد Glowtime است، جایی که انتظار می‌رود این غول فناوری سری جدید آیفون 16 را معرفی کند. شایعات همچنین حاکی از آن است که اپل می تواند از اپل واچ ها و ایرپادهای جدید رونمایی کند. علاوه بر این، شایعاتی مبنی بر اینکه اپل می‌تواند آی‌پدهای جدیدی را معرفی کند که احتمالاً جانشین آی‌پد 10th نسل و آی‌پد مینی نسل 6 هستند، که مدتی است قرار است به‌روزرسانی شوند.

آیپد مینی نسل هفتم

آخرین آیپد مینی که توسط اپل عرضه شد، سه سال پیش در سپتامبر 2021 بود. این آیپد مینی نسل ششم بود که دارای ظاهری لبه تخت، پورت های USB-C و پشتیبانی از Apple Pencil 2 بود.

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه آیپد مینی جدید (نسل هفتم) دارای تراشه A18 است که می تواند ویژگی های جدید هوش اپل مانند سیری، Genmoji و Image Playground به روز شده را به همراه داشته باشد.

همچنین انتظار می‌رود که مینی جدید فضای ذخیره‌سازی پایه خود را دو برابر کرده و به ۱۲۸ گیگابایت برساند و با آیپد ایر جدید مطابقت داشته باشد، در حالی که همان قیمت اولیه ۴۹۹ دلاری مدل قبلی را حفظ کند.

iPad 11th Gen احتمالاً شاهد طراحی مجدد یا ارتقای فنی عمده نخواهد بود، اما انتظار می‌رود قیمت آن بالاتر از مدل فعلی باشد. شایعات حاکی از آن است که این آی‌پد می‌تواند روی چیپست A18 اپل نیز کار کند. اگر نه، احتمالا حداقل با تراشه A16 از سری آیفون 15 عرضه خواهد شد.

آیپد 11 نسل ممکن است با گزینه ذخیره سازی بالاتر عرضه شود. تعجب آور نیست اگر اپل فضای ذخیره سازی پایه را به 128 گیگابایت افزایش دهد و آن را با روندهای فعلی در زمان عرضه مدل جدید هماهنگ کند.

نه فقط این، بلکه در کنار آیپدهای جدید، اپل می تواند یک کیبورد جادویی جدید را نیز معرفی کند. طبق گزارش مارک گورمن، این غول فناوری در حال ساخت یک کیبورد جادویی جدید مقرون به صرفه برای آیپدهای آینده است. با این حال، اپل ممکن است این را در رویداد معرفی آیفون 16 رونمایی نکند، اما طبق گفته Gurman قرار است در سال 2025 عرضه شود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.