هواوی در تاریخ 10 سپتامبر گوشی تری فولد خود را رونمایی می کند

هواوی یک “مراسم بزرگ” را برای 10 سپتامبر برنامه ریزی کرده است که در آن محصولات جدید را معرفی می کند. پوستر اصلی یک دستگاه سه تایی را با دو لولا مخالف به تصویر می کشد، به این معنی که گوشی هوشمند جدید واقعاً در ماه سپتامبر عرضه می شود، درست همانطور که مدیرعامل قول داده بود.

تیزر دیگری به نسخه جدیدی از خودروی الکتریکی Aito M9 با پنج صندلی به جای شش صندلی اشاره کرد. همچنین می‌توانیم ساعت‌های شایعه شده Watch GT 5 و Watch D2 را با سخت‌افزار TruSense تازه معرفی‌شده ببینیم.

هواوی این دستگاه جدید پیشگامانه را مخفی نگه داشته است و ما تقریباً هیچ چیز در مورد آن نمی دانیم، جدای از این که دارای یک تاشو نوع Z خواهد بود.

هیچ شایعه یا فاش نشده‌ای وجود ندارد که نشان دهد هواوی نظارت دقیقی بر فاش‌ها دارد یا گزینه واقعی‌تر – این گوشی هنوز یک نمونه اولیه است و ما فقط یک نسخه نمایشی محصول را خواهیم دید.

انتظار می‌رود Aito M9 جدید شبیه نسخه اولیه باشد، اما همانطور که پوستر رسمی بیان می‌کند، طرح‌بندی پنج صندلی دارد تا “هر تصوری از زندگی پرشور شما را برآورده کند.”

پرچمدار SUV پروژه مشترک هواوی و Seres است. این شرکت فناوری سیستم عامل هارمونی را با دستیار صوتی Celia و همچنین تخصص در تراشه ها، حسگرهای LiDAR، تشخیص چهره برای راه اندازی خودرو و سایر اجزای حیاتی روی داشبورد می آورد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.