دوربین 200 مگاپیکسلی Galaxy Z Fold Special Edition تایید شد

اوایل این هفته، فاش شد که نسخه باریکتر گلکسی زد فولد 6، Galaxy Z Fold Special Edition نام خواهد داشت. انتظار می رود این گوشی تاشو نسخه محدود آینده دارای صفحه نمایش بزرگتر، بدنه نازکتر و دوربین بهتری باشد. یکی دیگر از کارشناسان داخلی اکنون ادعا کرده است که این گوشی دارای دوربین 200 مگاپیکسلی است.

کارشناسان سامسونگ دوربین 200 مگاپیکسلی Galaxy Z Fold Special Edition را تایید کردند

به گفته راس یانگ از مشاوران زنجیره تامین نمایشگر، یکی از کارشناسان داخلی این صنعت، Galaxy Z Fold Special Edition دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی است. او همچنین فاش کرد که این گوشی از شیشه فوق العاده تاشو (UFG) به جای شیشه بسیار نازک (UTG) برای پوشش صفحه نمایش OLED تاشو استفاده می کند. این نوع شیشه دارای ضخامت ناهمواری است که در نزدیکی قسمت تاشو نازکتر و در قسمت های دیگر ضخیم تر است. طبق گزارشات، این مقاومت در برابر خراش بهبود یافته و دوام بهتری ارائه می دهد.

راس یانگ همچنین فاش کرد که اکثر واحدهای Galaxy Z Fold Special Edition در چین و بقیه در کره جنوبی فروخته خواهند شد. گوشی تاشو پرچمدار آینده سامسونگ در کشورهای دیگر عرضه نخواهد شد.

گلکسی Z Fold Special Edition ظاهرا دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی پوششی، صفحه نمایش داخلی 8 اینچی تاشو و دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در پشت است. گزارش های قبلی همچنین ادعا کردند که این گوشی دارای دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین زیر نمایشگر 5 مگاپیکسلی در صفحه نمایش داخلی است.

این گوشی احتمالاً با اندروید 14 در اکتبر 2024 عرضه خواهد شد. احتمالاً این گوشی قرار است یک ویترین فناوری از سامسونگ باشد تا به جهان نشان دهد که در بخش گوشی های هوشمند تاشو از شرکت های چینی عقب نیست. ظاهراً این گوشی 10.6 میلی متر ضخامت خواهد داشت و فاقد S Pen است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.