پوکو Pad 5G با نمایشگر 12.1 اینچی معرفی شد

پوکو سرانجام اولین تبلت خود با نام Poco Pad 5G را در هند عرضه کرد. ماه گذشته، طی مصاحبه ای اختصاصی با شبکه تایمز و دیجیت، هیمانشو تاندون، رئیس پوکو هند تایید کرد که اولین تبلت پوکو در ماه آگوست در کشور عرضه خواهد شد. در حال حاضر، Poco Pad 5G بالاخره راه اندازی شد.

همراه با Poco Pad 5G، این شرکت لوازم جانبی را نیز عرضه کرده است – صفحه کلید Poco و قلم هوشمند Poco. بیایید نگاهی به مشخصات، قیمت و هر چیزی که باید در مورد تبلت Poco Pad 5G بدانید بیاندازیم.

مشخصات Poco Pad 5G

Poco Pad 5G دارای صفحه نمایش 12.1 اینچی با وضوح 2560 در 1600 پیکسل است. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز، Dolby Vision و 600 نیت روشنایی پشتیبانی می کند.

تبلت جدید پوکو از پردازنده اسنپدراگون 7s Gen 2 قدرت می گیرد. این سیستم عامل بر روی HyperOS مبتنی بر اندروید 14 اجرا می شود.

Poco Pad دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. در پشت نیز یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی وجود دارد. علاوه بر این، Poco Pad 5G با باتری 10000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی بسته بندی شده است.

از دیگر ویژگی های قابل توجه تبلت Poco Pad 5G می توان به جک هدفون 3.5 میلی متری، استاندارد IP52 و محافظ Corning Gorilla Glass اشاره کرد.

قیمت و در دسترس بودن

Poco Pad 5G در دو رنگ آبی و سبز موجود است. این تبلت در دو گزینه ذخیره سازی 8 گیگابایت + 128 گیگابایت و 8 گیگابایت + 256 گیگابایت ارائه می شود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.