مایکروسافت اپلیکیشن Unified Teams را راه اندازی کرد

مدیریت چندین حساب Teams بسیار ساده تر شده است. مایکروسافت به‌روزرسانی قابل توجهی را برای پلتفرم Teams خود اعلام کرده است که حساب‌های کاری، شخصی و تحصیلی را در یک برنامه واحد و یکپارچه گرد هم می‌آورد. این به‌روزرسانی برای ساده‌سازی گردش کار شما و ساده‌سازی تعاملات دیجیتالی شما، چه در محل کار، چه در حال تحصیل، یا صرفاً با خانواده و دوستان در تماس باشید، طراحی شده است.

«ما بسیار خوشحالیم که به اشتراک می‌گذاریم که امروز اپلیکیشن Unified Teams اکنون در ویندوز 11، ویندوز 10 و مک در دسترس است. این به‌روزرسانی حساب‌های کاری، شخصی و تحصیلی را در یک اپلیکیشن تیم‌ها به ارمغان می‌آورد.» این شرکت در یک پست وبلاگی اعلام کرد.

پیش از این، کاربران مجبور بودند بین دو برنامه جداگانه Teams در ویندوز 11 دستکاری کنند – یکی برای استفاده حرفه ای و دیگری برای مسائل شخصی. با برنامه جدید تیم های متحد، که اکنون در ویندوز 11، ویندوز 10 و مک در دسترس است، همه حساب های شما را می توان از یک مکان واحد مدیریت کرد.

با ورود به سیستم، می‌توانید به راحتی به حساب‌های کاری، شخصی و آموزشی خود دسترسی داشته باشید و آن را مدیریت کنید. فقط روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و می توانید بین حساب ها جابجا شوید یا آنها را کنار هم باز کنید. این بدان معنی است که دیگر نیازی به جابجایی بین برنامه ها یا ویندوزهای مختلف ندارید.

پیوستن به جلسات هم اکنون انعطاف پذیرتر است. می‌توانید هنگام پیوستن به تماس یا جلسه، حساب مورد نظر خود را انتخاب کنید. به علاوه، می‌توانید بدون نیاز به ورود به سیستم به عنوان مهمان به جلسات بپیوندید، که برای تعامل سریع با مشتریان یا همکلاسی‌ها عالی است.

برای استفاده شخصی، Teams راه های رایگان و آسانی برای اتصال و همکاری ارائه می دهد. کاربران ویندوز 10 و مک اکنون می توانند جلسات را برنامه ریزی کنند، فضاهایی به نام انجمن ها را برای گروه هایی مانند لیگ های ورزشی یا سازمان های مدرسه ایجاد کنند و شرکت کنندگان را با یک پیوند ساده دعوت کنند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.