سامسونگ برنده جایزه بهترین تلویزیون OLED و نوار صوتی از EISA شد

سامسونگ برترین تولید کننده تلویزیون های هوشمند در جهان است و بیش از یک دهه است که تولید کرده است. اکنون، این شرکت می تواند غنائم بیشتری را به دیوار شهرت خود آویزان کند، زیرا به تازگی برنده دو جایزه معتبر EISA 2024-2025 شده است.

تلویزیون هوشمند 65 اینچی OLED S95D سامسونگ برنده امسال “EISA Premium OLED TV 2024-2025” بود. S95D بهترین تلویزیون OLED سامسونگ است که می توانید امسال بخرید. به نظر می رسد هیئت منصفه مدل 65 اینچی را ترجیح داده است، اما تلویزیون OLSD S95D نیز با نمایشگرهای 55 و 77 اینچی در دسترس است.

هیئت داوران، EISA (انجمن تخصصی تصویربرداری و صدا) متشکل از 56 مجله و وب سایت عضو از 27 کشور است. آن‌ها به لطف کیفیت تصویر بی‌نظیر، رنگ‌های واقعی، ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی قدرتمند و فناوری Glare-Free، به S95D رأی دادند.

از کیفیت تصویر که بگذریم، تلویزیون های سامسونگ به طور کلی به لطف پلتفرم Knox از امنیت بالایی بهره می برند و S95D OLED نیز از این نظر تفاوتی ندارد.

بهترین نوار صوتی برای بهترین تلویزیون OLED

سامسونگ دومین جایزه EISA 2024 را برای بخش نوار صدای سینمای خانگی دریافت کرد. حتی اگر تلویزیون OLED S95D دارای بلندگوهای 4.2.2 کاناله و ویژگی هایی مانند Object Tracking Sound+، Adaptive Sound Pro و Dolby Atmos است، هیچ چیز بهتر از جفت کردن آن با نوار صوتی Q-Symphony خوب نیست.

EISA نوار صوتی سامسونگ Q990D را به عنوان برنده جایزه «Soundbar سینمای خانگی 2024-2025» انتخاب کرد. این نوار صوتی به لطف راه‌اندازی کانال صوتی چشمگیر 11.1.4 و ویژگی‌هایی مانند فناوری Pro Space-Matched Sound رتبه برتر را به دست آورد. دومی به نوار صوتی اجازه می دهد تا محیط اطراف خود را تشخیص دهد و محدوده و تن صدا را تنظیم کند تا صدایی عالی برای محیط کاربر ایجاد کند.

نوارهای صوتی سامسونگ به لطف Q-Symphony بهترین عملکرد را با تلویزیون سامسونگ دارند. این ویژگی به‌طور منحصربه‌فرد می‌تواند بلندگوهای تلویزیون و نوار صوتی متصل را برای ایجاد صدایی کامل‌تر ترکیب کند.

یک راه‌اندازی پیشرفته Q-Symphony می‌تواند یک تجربه سینمای خانگی بی‌نظیر ایجاد کند. در این مورد خاص، با استفاده از تلویزیون OLED S95D و نوار صوتی Q990D، کاربران می توانند تنظیم بلندگوی 4.2.2 کانالی را با پیکربندی کانال 11.1.4 نوار صوتی ترکیب کنند. و با پشتیبانی از Dolby Atmos، کاربران می توانند واقعاً از صدای 360 درجه لذت ببرند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.