ویژگی جدید واتساپ پیام های مخاطبین ناشناس را به صورت خودکار مسدود می کند

واتساپ یکی از پرکاربردترین پلتفرم های پیام رسان است. این شرکت که متعلق به متا است، این را می‌داند و هر از چند گاهی ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کند تا کاربران را درگیر نگه دارد. اکنون، ممکن است به زودی برخی از ویژگی های جدید و مفید را در واتساپ ببینیم. یکی از این ویژگی‌ها ممکن است بتواند پیام‌های حساب‌های ناشناس را به‌طور خودکار مسدود کند.

هدف این ویژگی جدید افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران است. این به کاربران اجازه می دهد به طور خودکار پیام های حساب های ناشناس را مسدود کنند. بنابراین هدف از این کار مقابله با موضوع هرزنامه، حملات فیشینگ و سایر اشکال محتوای مخرب است که اغلب از مخاطبین ناشناس در واتساپ منشاء می گیرند. و راستش این روزها در واتساپ بسیار رایج شده است.

کاربران می‌توانند محدودیتی برای تعداد پیام‌هایی که می‌توانند از یک مخاطب ناشناس دریافت کنند در مدت زمان معینی تعیین کنند. هنگامی که از این آستانه فراتر رفت، واتساپ به طور خودکار تمام پیام های بعدی آن حساب را مسدود می کند.

علاوه بر امنیت و حریم خصوصی، این ویژگی همچنین به اجرای نرم‌تر برنامه کمک می‌کند. هرزنامه و پیام های ناخواسته می توانند برنامه را تحت تأثیر قرار دهند. سپس این برنامه ها را کاهش می دهد و بر سرعت تأثیر می گذارد. این حتی می تواند به میزان قابل توجهی میزان داده هایی را که برنامه برای پردازش نیاز دارد کاهش دهد.

کلاهبرداران واتساپ را سلاح انتخابی خود قرار داده اند و انتظار می رود این ویژگی جدید خطرات محتوای مخربی را که می تواند عملکرد دستگاه و امنیت داده ها را به خطر بیندازد کاهش دهد. اگر قرار گرفتن در معرض کاهش یابد، احتمال کلاهبرداری کاربر نیز کاهش می یابد.

در حال حاضر، طبق WaBetaInfo، این ویژگی همچنان در حال کار است. امیدواریم همراه با آپدیت های آتی عرضه شود. اما آیا فکر می کنید این ویژگی به خوبی برنامه ریزی می کند یا حتی کسانی که پیام های واقعی ارسال می کنند مسدود می شوند؟

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.