واتساپ استیکرهای بیشتری با هوش مصنوعی و ادغام GIPHY دریافت می‌کند

واتساپ در حال حاضر بزرگ‌ترین پلتفرم پیام‌رسانی فوری در جهان است. علیرغم داشتن صدها ایموجی و بسته‌های برچسب موجود، ممکن است چیزی پیدا نکنید که بتواند احساسات شما را واقعاً بیان کند و اینجاست که ادغام هوش مصنوعی و GIPHY مفید خواهد بود.

واتساپ که متعلق به متا است اعلام کرده است که استیکرهای بیشتری را با ادغام هوش مصنوعی و GIPHY به برنامه های خود می آورد. واتساپ با GIPHY همکاری کرده است تا مجموعه گسترده ای از استیکرها را برای کاربران به ارمغان بیاورد. برای دسترسی به استیکرهای GIPHY، روی نماد استیکر ضربه بزنید و با استفاده از متن یا ایموجی های مرتبط جستجو کنید.

استیکرهای واتساپ Giphy - چیکاو

همچنین می توانید با استفاده از هوش مصنوعی متا استیکرهای سفارشی ایجاد کنید. با اعلان‌های متنی ساده، می‌توانید برچسب‌هایی مطابق با عبارات جستجوی خود دریافت کنید. با این حال، این برچسب‌های هوش مصنوعی فقط برای اندروید و iOS در ایالات متحده در دسترس هستند. کاربران می‌توانند برچسب‌های هوش مصنوعی را در زبان‌های باهاسا، اندونزی و اسپانیایی آزمایش کنند. کاربران بیشتری می توانند برچسب های هوش مصنوعی را در هفته های آینده دریافت کنند.

همچنین می توانید با استفاده از تصاویر موجود در گوشی هوشمند یا تبلت Galaxy خود استیکرهای سفارشی ایجاد کنید. هنگامی که یک عکس را در تلفن خود باز می کنید، WhatsApp به طور خودکار پس زمینه را حذف می کند و موضوع را حفظ می کند. سپس می توانید آن را برش دهید، روی آن بکشید یا تزئینات بیشتری اضافه کنید. پس از اتمام ویرایش، استیکرها به طور خودکار در بخش استیکرها ذخیره می شوند.

واتساپ همچنین سازماندهی استیکرها را با پیش‌نمایش آنها در سینی استیکر در زیر بسته‌های برچسب دانلود شده آسان‌تر می‌کند. بسته به ترجیحات خود می توانید بسته های برچسب را با ضربه زدن و نگه داشتن، و حرکت دادن آنها به بالا یا پایین سازماندهی مجدد کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.