سامسونگ به 5 دلیل معتقد است تلویزیون های هوشمندش عالی هستند

فرقی نمی‌کند تلویزیون کریستال، OLED، نئو QLED، قاب یا تراس را در فروشگاه الکترونیکی سامسونگ بررسی کنید، این شرکت پنج دلیل عالی بودن تلویزیون‌هایش را درست زیر دکمه «افزودن به سبد خرید» برجسته می‌کند.
نیازی به گفتن نیست، توضیحات Upscaling بر اساس اینکه آیا در حال بررسی یک تلویزیون 4K یا 8K در فروشگاه آنلاین هستید، متفاوت خواهد بود. اما فراتر از آن، این بنر هنگام بازدید از هر صفحه فروشگاه تلویزیونی در ایالات متحده – و احتمالاً مناطق دیگر، به شما خوشامد می گوید.

به گفته سامسونگ، پنج دلیل اصلی عالی بودن تلویزیون هایش عبارتند از: ارتقاء مقیاس، محتوای بی پایان، امنیت، اتصال و پایداری.

سامسونگ به دلایل خوبی بیش از یک دهه است که بزرگترین تولید کننده تلویزیون در جهان بوده است، که پنج مورد از آنها اکنون به طور منظم در خط مقدم هر صفحه تلویزیون در فروشگاه الکترونیکی سامسونگ قرار گرفته اند.

این پنج دلیل بزرگ، کل داستان را در مورد اینکه چه چیزی باعث می‌شود مدل‌های مختلف تلویزیون و چرا برخی از انواع تلویزیون‌ها نسبت به سایرین برتری دارند را بیان نمی‌کند. با این حال، به نظر می رسد که این دلایل زمینه مشترکی است که سامسونگ تجربه تلویزیونی خود را بر اساس آن ایجاد می کند. اگر بخواهید، آن‌ها پایه و اساس را ایجاد می‌کنند – چیزی که رقبای سامسونگ و مشتریان احتمالی آن را نادیده می‌گیرند.

سامسونگ واقعاً برخی از بهترین فناوری‌های ارتقاء تصویر را ارائه می‌کند، به خصوص اکنون در عصر هوش مصنوعی. پلتفرم‌هایی مانند Samsung TV Plus و Gaming Hub ارزش محتوای فوق‌العاده‌ای می‌افزایند (البته در بازارهای منتخب)، و Knox تجربه‌ای بی‌خیال و ایمن را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، این واقعیت که تلویزیون های سامسونگ می توانند به عنوان یک مرکز SmartThings برای تمام خانه های هوشمند و دستگاه های تلفن همراه شما عمل کنند، می تواند یک مزیت بزرگ باشد. و در نهایت، اگر به پایداری اهمیت می دهید، به نظر می رسد هیچ کس به اندازه سامسونگ این موضوع را جدی نگرفته باشد. به هر حال، تلویزیون‌های سبک زندگی این شرکت در جعبه‌های مقوایی عرضه می‌شوند که مشتریان می‌توانند آن را به مبلمان تغییر شکل دهند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.