Wear OS 5.1 ممکن است مبتنی بر Android 15 باشد و به زودی عرضه شود

اگر دوست دارید نسخه های نرم افزار را دنبال کنید، می دانید که Wear OS ساده ترین راه برای پیگیری نیست. این سیستم نسخه نویسی مجزا نسبت به اندروید دارد، حتی اگر بر اساس کد اندروید باشد. و نسخه‌های جدید Wear OS معمولاً حداقل چند ماه پس از انتشار نسخه اندرویدی که بر اساس آن ساخته شده‌اند منتشر می‌شوند.

این ممکن است گیج کننده باشد، اما حداقل ما به طور مداوم شاهد ادغام نسخه های جدید اندرویدی بزرگ در نسخه های جدید Wear OS بوده ایم. با این حال، به نظر می رسد که تغییر کند، زیرا ظاهراً یک نسخه Wear OS 5.1 وجود خواهد داشت، و این نسخه مبتنی بر Android 15 خواهد بود، حتی اگر Wear OS 5.0 مبتنی بر Android 14 باشد.

ظاهراً یک “خودی” این اطلاعات را فاش کرده است و گفته است که Wear OS 5.1 در حال حاضر در حال آزمایش بر روی Pixel Watch 2، به صورت داخلی در گوگل است. توجه داشته باشید که در حالی که در حال حاضر از آن به عنوان Wear OS 5.1 یاد می شود، همیشه این احتمال وجود دارد که Google قبل از انتشار آن را به Wear OS 6 تغییر نام دهد.

اگر این اتفاق نیفتد، آنگاه Wear OS 5.1 مبتنی بر نسخه اندروید متفاوتی نسبت به Wear OS 5 است به این معنی که Google سرانجام نسخه اصلی اندروید را از نسخه Wear OS جدا کرده است. این امر در آینده تشخیص سریع اینکه آیا یک نسخه Wear OS از نسخه اندروید جدیدتر نسبت به نسخه دیگر استفاده می کند، دشوارتر می کند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.