احتمالا One UI 7.1 پیشرفت های عمده ای را با سری گلکسی S25 به همراه خواهد داشت

سامسونگ گلکسی زد فولد 6 و فلیپ 6 را با رابط کاربری One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید 14 عرضه کرد که چند ویژگی جدید هوش مصنوعی را در خود جای داده است.

یک گزارش ادعا می کند که سامسونگ قصد دارد برخی از ویژگی های Galaxy AI را با به روز رسانی One UI 6.1.1 به سری A خود گسترش دهد. بنابراین کارهای زیادی برای سامسونگ در آینده نزدیک وجود دارد. در نتیجه، همچنین گزارش شد که سامسونگ نسخه بتای One UI 7 را به دلیل مشغله کاری بیش از حد روی One UI 6.1.1 به تاخیر انداخته است. این شرکت قرار بود هفته گذشته نسخه بتای One UI 7.0 مبتنی بر اندروید 15 را عرضه کند.

در حالی که سامسونگ مشغول ارائه رابط کاربری One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید 14 برای مدل های موجود است، درز و شایعات در مورد One UI 7.1 مبتنی بر اندروید 15 در حال حاضر آغاز شده است. آخرین مورد از سوی نویسنده معروف Ice Universe است که ادعا می کند One UI 7.1 یکی از نقاط قوت فروش سری گلکسی S25 خواهد بود و با پیشرفت های عمده ای همراه خواهد بود. او همچنین خاطرنشان می‌کند که One UI 7 روی بهبود انیمیشن‌ها (از جمله انیمیشن‌های زیبا) و روان بودن رابط کاربری تمرکز خواهد کرد.

برای یادآوری، سری گلکسی اس 24 با رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 راه اندازی شد که ویژگی های جدید و بهبود یافته Galaxy AI را به همراه داشت. تعجب آور نخواهد بود که سری S25 با One UI 7.1 مبتنی بر اندروید 15 عرضه شود که تجربه رابط کاربری بهبود یافته ای را با ویژگی های جدید ارائه می دهد. قابل ذکر است که هر نسخه جدید One UI نسبت به نسخه قبلی پیشرفت هایی را در جنبه های مختلف به همراه داشته است.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.