به زودی می توانید با هوش مصنوعی متا در واتساپ از طریق صدا تعامل کنید

در حال حاضر، می‌توانید با متا AI در فیس‌بوک، اینستاگرام و واتساپ از طریق متن ارتباط برقرار کنید. به زودی می توانید از طریق پیام های صوتی نیز با چت بات مکالمه داشته باشید.

طبق گزارش جدیدی از WABetaInfo، آخرین نسخه بتا واتس اپ برای اندروید (نسخه 2.24.16.10) یک دکمه صوتی در چت متا هوش مصنوعی ارائه می دهد، همانطور که در تصویر زیر می بینید.

دکمه پیام صوتی چت WhatsApp Meta AI - چیکاو

این به افراد اجازه می دهد تا از طریق پیام های صوتی با ربات چت ارتباط برقرار کنند. برخی از افراد مکالمه با استفاده از پیام های صوتی را بسیار آسان تر از پیام های متنی می دانند. این ویژگی جدید تعامل آن افراد با ربات چت را آسان تر می کند. این ویژگی همچنین باعث می‌شود افراد بیشتری از هوش مصنوعی متا استفاده کنند زیرا تعامل افراد با ربات چت را آسان‌تر می‌کند.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه ویژگی صوتی Meta AI از کدام زبان ها پشتیبانی می کند وجود ندارد. با این حال، با توجه به محبوبیت WhatsApp در سراسر جهان، متا پشتیبانی از بسیاری از زبان ها را به آن اضافه خواهد کرد. در حال حاضر، این ویژگی فقط برای تعداد محدودی از آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس است. اگر آزمایش به خوبی انجام شود، شرکت می تواند آن را در چند ماه آینده برای عموم عرضه کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.