مایکروسافت می خواهد Copilot را در منوی استارت ویندوز 11 ادغام کند

ما چندین گزینه مربوط به “ارسال” مطالب (تصاویر، متن و غیره) به Copilot را برای توضیح/خلاصه مشاهده کردیم. مایکروسافت قصد ندارد به این موضوع بسنده کند و می خواهد Copilot را نیز به منوی Start اضافه کند.

Copilot می تواند اقداماتی را بر اساس رفتار جستجوی گذشته شما در منوی Start پیشنهاد دهد. Copilot حتی می تواند از عبارت جستجو برای پیشنهاد اقدامات مربوط به برنامه/فایل استفاده کند.

امکان دیگر اضافه کردن Copilot برای بهبود بیشتر بخش Recommended منوی Start است. از آنجایی که جدیدترین فایل‌ها و برنامه‌ها را نشان می‌دهد، Copilot می‌تواند اقداماتی را برای آن‌ها پیشنهاد کند یا گزینه «ارسال به Copilot» را در منوی زمینه اضافه کند.

از آنجایی که میانبر Win + C خالی است و Copilot اکنون یک برنامه تمام عیار است، افزودن پشتیبانی از ژست‌ها آن را راحت می‌کند.

در بیلدهای Windows 11 24H2 Insider، می توانید یک فایل/تصویر را به Copilot ارسال کنید. مایکروسافت قصد دارد این امکان را با پیشنهاد اقدامات Copilot بیشتر در منوی زمینه File Explorer گسترش دهد.

در کنفرانس بیلد 2024، غول‌های ردموند به طور خلاصه چنین ویژگی را هنگام معرفی رایانه‌های شخصی Copilot+ به نمایش گذاشتند. File Explorer در نسخه ی نمایشی زمانی که مکان نما روی آن قرار می گرفت، پیشنهاداتی را برای یک تصویر نشان می داد.

نماد Copilot ظاهر شد که می‌توانید درخواست خود را تایپ کنید یا از اقداماتی مانند «حذف پس‌زمینه»، «ایجاد تصویر مشابه» و «طراحی مجدد» استفاده کنید. همه این اقدامات در داخل فایل اکسپلورر بدون راه اندازی برنامه انجام می شود.

همانطور که انتظار می رفت، فقط رایانه های شخصی Copilot که دارای NPU هستند می توانند این کار را به صورت محلی و سریعتر انجام دهند. با این حال، رایانه‌های شخصی معمولی هنوز هم می‌توانند گزینه نتایج کندتر مبتنی بر ابر را برای این اقدامات پیشنهادی داشته باشند.

Windows 11 24H2 ممکن است در سه ماهه چهارم سال جاری منتشر شود، و جالب است که ببینیم کدام ویژگی های Copilot برای رایانه های شخصی ویندوز 11 معمولی ارائه می شود.

منبع windowslatest
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.