کاربران واتساپ می‌توانند پیام‌های صوتی را به هوش مصنوعی متا ارسال کنند

واتساپ با ارائه ویژگی جدیدی که به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های صوتی را مستقیماً با هوش مصنوعی متا به اشتراک بگذارند، قدمی فراتر گذاشته است.

به نظر می رسد که واتساپ اکنون به معرفی ویژگی های اضافی برای هوش مصنوعی متا با هدف افزایش تعامل با ربات چت اختصاص دارد. به لطف آخرین نسخه بتا واتساپ برای اندروید 2.24.16.10 که در فروشگاه Google Play در دسترس است، متوجه شدیم که واتساپ در حال ارائه قابلیتی برای به اشتراک گذاری پیام های صوتی با هوش مصنوعی متا است! WABetaInfo گزارش داد.

کاربران بتا اکنون دکمه جدیدی را به رابط اضافه خواهند کرد که به آنها امکان می دهد پیام های صوتی را مستقیماً به هوش مصنوعی متا ارسال کنند. پیش از این، تعامل با هوش مصنوعی متا به ارتباطات مبتنی بر متن محدود می شد که می توانست کارآمدتر و کندتر از صحبت کردن باشد.

با این به روز رسانی، کاربران می توانند با استفاده از دستورات صوتی با هوش مصنوعی متا ارتباط برقرار کنند و تبادل سریعتر و طبیعی تر شود. این قابلیت جدید به ویژه برای کسانی که نیاز به انتقال اطلاعات یا پرسیدن سوال در حین حرکت دارند مفید است.

در این گزارش آمده است که فناوری تشخیص گفتار پیشرفته Meta AI تضمین می کند که پیام های صوتی به طور دقیق درک می شوند.

در مواردی که ممکن است هوش مصنوعی به دلیل نویز پس‌زمینه یا کیفیت پایین ضبط با صدای نامشخص مواجه شود، از کاربران می‌خواهد پیام خود را دوباره ضبط کنند. این به حفظ ارتباط شفاف و مؤثر کمک می کند و تجربه کلی کاربر را بهبود می بخشد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.