لو رفتن مدل‌های آزمایشی آیفون ۱۶ رنگ‌های اشباع‌شده را نشان می‌دهد

سری آیفون 16 در مسیر عرضه در ماه سپتامبر قرار دارد و ما شاهد اطلاعات فاش شده‌ای بودیم که نشان می‌دهد در حال طراحی مجدد بر روی آیفون 16 پایه هستیم. تصویر آیفون 16 در پنج گزینه رنگی، باز هم تراز عمودی دوربین جدید را تایید می کند.

آیفون 16 در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی، سبز و صورتی نشان داده شده است که به نظر می‌رسد بسیار اشباع‌تر از رنگ‌های بی‌صدا در آیفون 15 سال گذشته هستند.

به نظر می‌رسد قسمت پشتی دارای روکشی براق است و همچنین می‌توانیم دکمه پاور و روشن را ببینیم. دکمه ضبط جدید شایعه شده است. دومی یک دکمه مکانیکی جدید با سطح خازنی خواهد بود که امکان حرکت حرکتی برای بزرگنمایی را فراهم می کند. به نظر می رسد در همان جایی که آنتن mmWave در آیفون های فروخته شده در ایالات متحده وجود دارد، قرار داده شده است.

همچنین شایعه شده است که تمامی دستگاه های سری آیفون 16 (پایه و پرو) دارای دکمه Action هستند که در نهایت سوئیچ بی صدا را حذف می کند. انتظار می رود آیفون 16 پایه با صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با رزولوشن FHD+ و فرکانس 60 هرتز عرضه شود. صفحه نمایش ممکن است حاشیه های نازک تری داشته باشد که می تواند مورد استقبال قرار گیرد.

هر چهار دستگاه سری آیفون 16 باید با چیپست اپل A18 راه اندازی شوند و مدل های Pro نسخه A18 Pro را دریافت کنند در حالی که وانیلی تراشه پایه A18 را دریافت می کند. همچنین انتظار می رود اپل یک باتری 3561 میلی آمپر ساعتی را در داخل آیفون 16 عرضه کند که 6 درصد بزرگتر از باتری آیفون 15 است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.