گزینه های رنگی Google Pixel Watch 3 مشخص شد

در رویداد معرفی محصولات گوگل در تاریخ 13 آگوست، علاوه بر معرفی گوشی‌های Pixel 9، Pixel 9 Pro، Pixel 9 Pro XL، Pixel 9 Pro Fold و هدفون‌های Pixel Buds Pro 2، انتظار می‌رود که ساعت هوشمند Pixel Watch 3 نیز معرفی شود. برای اولین بار، این ساعت در دو اندازه ۴۱ میلی‌متری و ۴۵ میلی‌متری عرضه خواهد شد.

امروز رنگ‌های Pixel Watch 3 فاش شده است. این ساعت در دو رنگ بدنه آلومینیومی مات مشکی با بند Obsidian و آلومینیومی نقره‌ای براق با بند Porcelain عرضه خواهد شد. این گزینه‌ها برای هر دو اندازه در دسترس خواهند بود.

مدل ۴۱ میلی‌متری علاوه بر این رنگ‌ها در رنگ آلومینیوم طلایی شامپاینی با بند Hazel و مدل ۴۵ میلی‌متری در رنگ آلومینیوم مات Hazel با بند Hazel عرضه خواهد شد.

علاوه بر این بندها، گوگل بندهای دیگری نیز به فروش خواهد رساند. بند Active در رنگ‌های سیاه، سفید، سبز و صورتی (فقط در مدل ۴۱ میلی‌متری) عرضه می‌شود. بند Active Sport نیز در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز ، مرجانی، خاکستری و سبز نعنایی عرضه خواهد شد. بند Woven در رنگ‌های Ivy، Porcelain، Lemongrass، Peony، Bay (فقط در مدل ۴۱ میلی‌متری) و Sage (فقط در مدل ۴۱ میلی‌متری) موجود خواهد بود.

بند Metal Links در رنگ‌های مات مشکی و نقره‌ای برس خورده، بند Crafted Leather در رنگ‌های Obsidian و Moondust، و بند Performance Loop در رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی و سبز عرضه خواهد شد.

چهار گزینه زیر فقط محدود به مدل ۴۱ میلی‌متری Pixel Watch 3 هستند: بند Stretch در رنگ‌های Obsidian، Porcelain، سبز تیره، خاکستری، سبز و صورتی؛ بند Metal Mesh در رنگ‌های مشکی مات، طلایی شامپاینی و نقره‌ای براق؛ بند Metal Slim در رنگ‌های مشکی مات، طلایی شامپاینی و نقره‌ای برس خورده؛ و بند چرمی دو رنگ در رنگ‌های Charcoal، Porcelain و Bay.

همه این بندها همراه با ساعت عرضه خواهند شد، به جز بند Performance Loop که طبق شایعات عرضه آن تا پایان اکتبر به تأخیر افتاده است. نکته جالب این است که این تنها سبک بند جدید برای Pixel Watch 3 است، زیرا سایر بندها برای مدل‌های قبلی نیز در دسترس بوده‌اند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.