Apple Intelligence با iOS 18.1 بتای راه اندازی می شود

دیروز گزارشی به ما گفت که Apple Intelligence با خانواده جدید آیفون 16 در ماه سپتامبر عرضه نخواهد شد، در عوض به عنوان یک به روز رسانی نرم افزاری در ماه اکتبر ارائه می شود. در حال حاضر، اپل اساسا این را بدون گفتن چیزی تایید کرده است.

به این دلیل که امروز این شرکت اولین نسخه بتای توسعه دهنده iOS 18.1 را منتشر کرده است و این شامل اولین ویژگی های هوش اپل می شود. اتفاقاً iOS 18.1 است – iOS 18 نیز در حال حاضر در حال آزمایش بتا است و این نسخه ای است که قرار است در ماه سپتامبر منتشر شود. iOS 18.1 اولین آپدیت اصلی برای iOS 18 خواهد بود و دلیل بر این است که می تواند در ماه اکتبر ارائه شود.

به هر حال، از لجستیک که بگذریم، با اولین نسخه بتا iOS 18.1 و iPadOS 18.1، اپل در نهایت مجموعه Apple Intelligence را راه اندازی کرد. برای روشن کردن این مورد، باید به تنظیمات بروید و به لیست انتظار بپیوندید، همانطور که قبلا شایعه شده بود.

در حال حاضر، انتظار فقط چند ساعت طول می کشد، اما این یک نسخه بتا فقط برای توسعه دهندگان است، بنابراین این بهترین سناریوی موردی است که تا به حال می خواهیم ببینیم. دسترسی عموم مردم در ماه اکتبر احتمالاً بیش از چند ساعت طول می کشد، اما ما از این موضوع دوری می کنیم.

ابزارهای نوشتن (بازنویسی، بررسی املا، بررسی دستور زبان، خلاصه کردن متن در پیام‌ها، یادداشت‌ها، نامه‌ها، صفحات و برنامه‌های دیگر)، ظاهر جدید Siri با درخشش در اطراف لبه‌های صفحه و امکان تایپ روی آن، خلاصه‌هایی برای رونوشت‌ها و سایر محتواها، دسته‌های ایمیل جدید و پاسخ‌های هوشمند، و همچنین پاسخ‌های هوشمند در پیام‌ها – همه آنها در دسترس هستند.

Joining توانایی ضبط و رونویسی تماس های تلفنی است. هنگامی که در حال تماس هستید، می توانید روی دکمه ضبط در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید. همه افرادی که در تماس هستند از طریق یک پیام شنیداری از ضبط شدن آن مطلع می شوند و سپس صدا در برنامه Notes ذخیره می شود. پس از تماس می توانید دوباره به تماس گوش دهید، متن کامل را مشاهده کنید و خلاصه ای از متن را دریافت کنید.

مطمئناً در چند هفته آینده نسخه بتای عمومی iOS 18.1 عرضه خواهد شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.