ریلمی 13 پرو و 13 پرو پلاس با دوربین +Hyperimage معرفی شدند

سری Realme 13 Pro آمده است و ادعای شهرت آن عکاسی است. این برند همچنین با Realme 13 Pro و +Realme 13 Pro جدید خود روی پردازش تصویر هوش مصنوعی شرط بندی می کند. دستگاه‌های جدید با معماری عکاسی با هوش مصنوعی +Realme’s Hyperimage ترکیبی از اپتیک‌های پرچم‌دار، الگوریتم‌های تصویربرداری هوش مصنوعی روی دستگاه و ویژگی‌های ویرایش تصویر هوش مصنوعی مبتنی بر ابر مانند حذف هوشمند، بهبود گروهی عکس، و زوم صوتی راه‌اندازی می‌شوند.

از نظر سخت‌افزاری، +Realme 13 Pro اولین گوشی است که با سنسور LYT-701 سونی روی دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (24 میلی‌متری) عرضه می‌شود. اولین مورد دیگر با لنز تله فوتو 3 برابر وجود دارد که دارای سنسور Sony LYT-600 (1/2 اینچ) با وضوح 50 مگاپیکسل و فاصله کانونی 73 میلی‌متر است. هر دو دوربین عقب دارای OIS هستند و یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی (16 میلی‌متر) به آن‌ها متصل می‌شود.

Realme 13 Pro به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی کوچکتر (LYT-600) و همان 8 مگاپیکسل فوق عریض مانند 13 پرو پلاس متصل می شود. ریلمی همچنین فاش کرد که الهام‌بخش طراحی سری 13 Pro از آثار کلود مونه نقاش فرانسوی با ضربه‌های قلم مو در پشت شیشه مات گرفته شده است.

در جای دیگر، هر دو گوشی از صفحه نمایش خمیده 6.7 اینچی AMOLED (FHD+ 120 هرتز) با محافظ Corning Gorilla Glass 7i بهره می برند. این دو همچنین از همان چیپست Qualcomm Snapdragon 7s Gen 2 استفاده می کنند.

ریلمی همچنین اعلام کرد که سری 13 پرو و تمامی گوشی‌های سری پرو با یک گزینه ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی عرضه خواهند شد. این برند همچنین متعهد شد که تمامی دستگاه‌های سری Pro شماره آتی آن دارای حداقل IP65 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار باشند.

هر دو گوشی دارای باتری های 5200 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 45 واتی SuperVOOC در 13 Pro و سرعت 80 وات در 13 Pro+ هستند.

سری Realme 13 Pro در رنگ‌های Monet Gold، Monet Purple و Emerald Green عرضه می‌شوند. سری Realme 13 Pro در هند در دسترس است و به زودی در بازارهای دیگر عرضه خواهد شد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.