هواوی Band 8 با صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED معرفی شد

هواوی Band 8 بی سر و صدا در هند معرفی شد. این پوشیدنی هوشمند در دو رنگ عرضه می شود. این ساعت از ویژگی Always-On-Display (AOD) پشتیبانی می کند و دارای 5 ATM مقاومت در برابر آب است. همچنین می تواند عمر باتری تا 14 روز را ارائه دهد. این باند هوشمند دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED با پشتیبانی از لمس مستطیلی است و به خواب، استرس، سطح اکسیژن خون و ردیاب ضربان قلب مجهز شده است.

ویژگی ها و مشخصات هواوی بند 8

Huawei Band 8 دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED با پشتیبانی از لمس مستطیلی با وضوح 194 x 368 پیکسل و تراکم پیکسل 282ppi است. قاب ساعت که دارای یک دکمه در لبه سمت راست است، از مواد پلیمری بادوام ساخته شده است، در حالی که بند آن از سیلیکون یا TPU ساخته شده است. با هر دو گوشی هوشمند اندروید و iOS سازگار است. ردیاب تناسب اندام هوشمند از اتصال بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند.

بند 8 هواوی به شتاب سنج، ژیروسکوپ و سنسور اپتیکال ضربان قلب مجهز شده است. این ساعت هوشمند همچنین از فناوری TrueSleep داخلی این شرکت پشتیبانی می کند که به کاربران کمک می کند چرخه خواب خود را نظارت کنند. همچنین SpO2 (سطح اکسیژن خون) و نظارت بر استرس را ارائه می دهد.

هواوی بند 8 با استفاده معمولی تا 14 روز و با استفاده زیاد تا 9 روز عمر باتری را ارائه می دهد. با فعال بودن ویژگی Always-On-Display (AOD)، باتری می تواند تا سه روز دوام بیاورد. این ساعت دارای پورت شارژ مغناطیسی است و دارای 5 دستگاه خودپرداز ضد آب است.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.