تبلت اوپو Pad 3 همان وان پلاس Pad Pro است

انتظار می رود که اوپو به زودی تبلت جدیدی به نام Oppo Pad 3 را روانه بازار کند که گفته می شود شباهت زیادی به OnePlus Pad Pro، تبلت پرچمدار برند برادر وان پلاس دارد.

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط Digital Chat Station، اوپو Pad 3 نه تنها از طراحی مشابهی برخوردار است، بلکه دارای مشخصات مشابه با همتای OnePlus خود است.

مشخصات اوپو پد 3 از DCS فاش شد

با این حال، شایعه شده است که در انواع طلایی و آبی عرضه می شود و پالت رنگی را از گزینه های خاکستری و سبز موجود OnePlus Pad Pro گسترش می دهد.

در مورد مشخصات، انتظار می‌رود که تبلت آینده دارای همان صفحه نمایش 12.1 اینچی 3K LCD با نسبت تصویر 7:5، نرخ تجدید 144 هرتز و حداکثر روشنایی 900 نیت باشد. همچنین انتظار می رود این نمایشگر از قلم نسل دوم Oppo Stylus نیز پشتیبانی کند.

این تبلت از چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می گیرد و بدنه ای تمام فلزی دارد. از نظر فضای ذخیره‌سازی، این تبلت احتمالاً با پیکربندی‌های 8 گیگابایتی، 12 گیگابایتی و 16 گیگابایتی رم (LPDDR5X) OnePlus Pad Pro همراه با حداکثر 512 گیگابایت (UFS 4.0) فضای ذخیره‌سازی خواهد بود.

انتظار می رود این تبلت با اندروید 14 اجرا شود و به دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با فلاش LED و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی مجهز شده است.

علاوه بر این، انتظار می‌رود این گوشی با چهار بلندگو، وای‌فای 6، بلوتوث 5.3، USB Type-C، حسگر اثرانگشت کناری و باتری 9510 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی SuperVOOC عرضه شود.

پیش از این، Digital Chat Station اشاره کرده بود که این تبلت دارای سیم پیچ NFC است و از مدیریت فایل های بین ترمینال پشتیبانی می کند. علاوه بر این، به اشتراک گذاری ارتباط 2.0 را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد اتصال 5G را به اشتراک بگذارند، به تماس های دو سیم کارت پاسخ دهند، پیامک دریافت کنند و موارد دیگر. طبق گزارش ها، این ویژگی ها عمیقاً در ColorOS ادغام شده اند.

در حال حاضر، هیچ تایید رسمی از Oppo در مورد Oppo Pad 3 وجود ندارد. با این حال، ظاهر اخیر آن بر روی پلتفرم گواهی 3C نشان می دهد که این تبلت به زودی وارد بازار خواهد شد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.