Meta Quest 3 به زودی قابلیت‌ هوش مصنوعی و Chatbot دریافت می‌کند

شرکت متا کوئست 3 به زودی با چت بات هوش مصنوعی (AI) متا AI این شرکت ادغام خواهد شد. ربات چت به دستیار رسمی هوش مصنوعی هدست واقعیت مختلط تبدیل خواهد شد و به سوالات شفاهی پاسخ خواهد داد. درست مانند برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی این شرکت، هوش مصنوعی متا در کوئست نیز می‌تواند به دنبال پاسخ سوالات در وب باشد. علاوه بر این، قابلیت‌های مبتنی بر بینایی رایانه را نیز دریافت می‌کند و به سؤالات پیرامون محیط اطراف کاربر پاسخ می‌دهد. قابل ذکر است که Meta AI در ماه آوریل به عینک هوشمند Ray-Ban Meta اضافه شد.

هوش مصنوعی متا به کوئست 3 می آید

در یک پست وبلاگی، این شرکت اعلام کرد که Meta AI از ماه آینده برای Quest 3 عرضه خواهد شد. دستیار هوش مصنوعی در حال حاضر به زبان انگلیسی در ایالات متحده و کانادا در دسترس خواهد بود. ادغام به عنوان بخشی از سیستم عامل Meta Horizon خواهد رسید. با این به روز رسانی، کاربران تجربه هندزفری چت ربات هوش مصنوعی را خواهند داشت.

Meta Quest 3 همچنین دارای قابلیت‌های Meta AI vision است. این ویژگی از گذرگاه هدست واقعیت ترکیبی برای دیدن و پردازش محیط اطراف کاربر استفاده می‌کند و سپس می‌تواند به سؤالات مربوط به آنها پاسخ دهد. به عنوان مثال، کاربر می تواند از هوش مصنوعی بخواهد که یک گل یا یک نقطه عطف معروف را در مقابل خود شناسایی کند.

علاوه بر این، کاربر همچنین می تواند سوالات پیچیده تری مانند نگه داشتن یک تی شرت در جلوی هدست و پرسیدن اینکه چه چیزی این لباس را کامل می کند، بپرسد. این شرکت گفت که Meta AI vision ماه آینده در حالت آزمایشی عرضه خواهد شد. قابل ذکر است، دستیار هوش مصنوعی تنها می تواند اشیاء فیزیکی را که از طریق عبور دیده می شوند، تشخیص دهد. بنابراین نمی تواند اشیاء مجازی را تشخیص دهد.

در حالی که این شرکت فقط به Quest 3 اشاره کرد، این ویژگی ممکن است برای Quest Pro نیز در دسترس باشد زیرا دارای قابلیت های عبور است. اما تا زمانی که متا به طور رسمی این پشتیبانی را اعلام نکند نمی توان به طور قطعی گفت. Quest 2 ویژگی vision را دریافت نخواهد کرد، اما دستیار Meta AI در آن در دسترس خواهد بود.

قابل ذکر است که کوئست اولین پوشیدنی این شرکت نیست که ادغام Meta AI هندزفری را دریافت می کند. در ماه آوریل، این شرکت هوش مصنوعی متا را با قابلیت‌های بینایی به عینک‌های هوشمند Ray-Ban Meta در بازارهای منتخب اضافه کرد.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.