سامسونگ ساختار داخلی گلکسی زد فلیپ 6 را نشان می دهد

از امروز، سامسونگ Galaxy Z Flip 6 را برای خرید در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایالات متحده و هند در دسترس قرار داده است. با این حال، افرادی که گوشی را پیش‌سفارش کرده بودند، تقریباً ده روز پیش شروع به تحویل آن کردند. با این کار، ویدیوهای خراب کردن گوشی حتی قبل از فروش آن در اینترنت منتشر شد. اکنون، خود سامسونگ نگاهی به داخل گلکسی زد فلیپ 6 به شما می‌دهد.

سامسونگ یک بیانیه مطبوعاتی منتشر کرده است که تمام اجزای داخلی اصلی گلکسی زد فلیپ 6 را به ما نشان می‌دهد و به ما می‌گوید چه کار می‌کنند و پیشرفت‌هایی که نسبت به قطعات در مدل‌های قدیمی‌تر ارائه می‌دهند.

این شرکت دو تصویر منتشر کرده است تا نگاهی به داخل گلکسی زد فلیپ 6 داشته باشیم. تصویر اول اجزای داخلی را از جلو به عقب دستگاه و تصویر دیگر از پشت به جلو را نشان می دهد.

بسته گلکسی زد فلیپ 6 شامل چه چیز هایی است؟

همانطور که می بینید، ده جزء اصلی در Galaxy Z Flip 6 وجود دارد:

  • نمایشگر
  • لولا
  • پوشش لولا
  • بدنه
  • محفظه تبخیری
  • باتری اصلی
  • باتری فرعی
  • مجموعه برد اصلی (PBA) که شامل پردازنده، رم، حافظه و دوربین‌های جلو و عقب و دیگر اجزا است.
  • مجموعه برد فرعی (PBA) که شامل میکروفون و پورت USB نوع C و دیگر اجزا است.
  • پوشش پشتی

صفحه نمایش روشن تر و قوی تر

به گفته سامسونگ، صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ 6 دارای مواد ارگانیک با کارایی بالا و تکنیک پوشش جدید است که بازتابندگی سطح صفحه را کاهش می دهد و حداکثر روشنایی را از 1750 نیت در گلکسی زد فلیپ 5 به 2600 نیت در این مدل صفحه افزایش می دهد.

این پنل نسبت به گلکسی زد فلیپ 5 دارای 60 درصد شیشه بسیار نازک (UTG) ضخیم‌تر است که آن را انعطاف‌پذیرتر می‌کند. علاوه بر این، یک لایه محافظ انعطاف پذیرتر وجود دارد. همه این موارد باعث می شود که چین در امتداد ناحیه تاشو خیلی کمتر مشخص شود یا برای چشم ما بسیار کمتر دیده شود.

لولا

ماژول لولا در Galaxy Z Flip 6 مؤلفه ای است که به شما امکان می دهد دستگاه را کاملاً تا کنید و باز کنید و نمایشگر را در زوایای مختلف بین 75 درجه تا 115 درجه باز نگه دارید و به شما امکان می دهد بدون استفاده از پایه تلفن یا سه پایه آن فیلم تماشا کنید یا عکس یا فیلم بگیرید.

این لولا دارای ساختار دو ریلی متقارن با چهار محور محرک است که نمایشگر را به شکل یک قطره آب جمع می کند و دو صفحه نمایش را برای یکپارچگی در کنار هم نگه می دارد و به طور یکنواخت ضربه های خارجی را برای محافظت از دستگاه در برابر آسیب های ناشی از تصادف پخش می کند. قطره می کند.

پوشش و کیس لولا از آلومینیوم قوی تری استفاده می کند

ماژول لولای پیشرفته با پوشش لولا پوشانده شده است. این و فریم از آلومینیوم Armor Enhanced ساخته شده است که در مقایسه با مواد به کار رفته در Galaxy Z Flip 5 در برابر خراش و آسیب مقاوم تر است.

گلکسی زد فلیپ 6 در چندین رنگ چشم نواز در دسترس است و سامسونگ می گوید که با استفاده از فرآیند پوشش آنودایز بهینه سازی شده، آن را به دستگاه می دهد.

اولین دستگاه Galaxy Z Flip که از محفظه بخار استفاده می کند

همانطور که قبلاً گزارش دادیم، گلکسی زد فلیپ 6 اولین دستگاه از سری گلکسی زد فلیپ است که دارای محفظه بخار است. محفظه بخار در مقایسه با محلول اتلاف حرارت در Galaxy Z Flip 5، گرما را به روشی بسیار بهتر منتشر می کند.

این امر از داغ شدن بیش از حد و درگیری حرارتی پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 در Galaxy Z Flip 6 جلوگیری می کند.

باتری های بزرگتر و پر انرژی تر

به گفته سامسونگ، باتری‌های اصلی و فرعی گلکسی زد فلیپ 6 در مقایسه با گلکسی زد فلیپ 5، انرژی بیشتری دارند. در مقایسه با گلکسی زد فلیپ 5، 300 میلی آمپر ساعت بیشتر است.

PBA اصلی و PBA فرعی

Galaxy Z Flip 6 دارای دو مجموعه برد چاپی (PBA) است، PBA اصلی و PBA فرعی. اولی بسیاری از اجزای اصلی، از جمله پردازنده، رم، ذخیره سازی، و ماژول های دوربین جلو و عقب را بسته بندی می کند.

در حالی که دومی «از باندهای فرکانس رادیویی مختلف پشتیبانی می‌کند» و یک میکروفون «سیستم میکرو الکترومکانیکی با نویز کم» (MEMS) دارد که تشخیص دقیق گفتار را تسهیل می‌کند» و یک پورت USB Type-C.

قاب پشتی از Gorilla Glass Victus 2 استفاده می کند

قاب پشتی گلکسی زد فلیپ 6 از گوریلا گلس Victus 2 ساخته شده است.

همانطور که می بینید، سامسونگ از قطعات بسیار باکیفیت و بسیار پیشرفته در گلکسی زد فلیپ 6 استفاده کرده است. همچنین تمام این قطعات را به روشی بسیار هوشمندانه بسته بندی کرده است که کمترین فضا را اشغال می کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.