گوگل در حال کار بر روی ست تاپ باکس استریمر تلویزیون است

گوگل در حال کار بر روی یک کروم کست جدید با دستگاه گوگل تی وی است و به نظر می رسد با آنچه تاکنون دیده ایم تفاوت زیادی داشته باشد.

به گفته 9to5Google، این تلویزیون Streamer نامیده می شود و به جای دانگل بیضی شکل، طراحی ستاپ باکس خواهد داشت. کنترل از راه دور نیز کمی بازطراحی می شود اما شکل بیضی خود را حفظ می کند.

به نظر می رسد Google TV Streamer از نظر اندازه شبیه به پایه اسپیکر شارژ تبلت پیکسل است، اما شیب بیشتری دارد. دارای دو کابل است که از پشت خارج می شود. احتمالا یکی HDMI و دیگری کابل برق است. ممکن است برخی از قابلیت های نمایش یا لمسی را داشته باشد یا نداشته باشد. منبع خبری در مورد چنین ویژگی هایی ندارد.

ممکن است کنترل از راه دور یکسان به نظر برسد، اما تفاوت اکنون این است که کلیدهای تنظیم صدا در بالا قرار دارند تا در کنار. اکنون به جای کلید ورودی صوتی، کلید Home با کد رنگی است.

دکمه صوتی اکنون با یک تصویر میکروفون معمولی به جای لوگوی Assistant همراه است، که حرکتی قابل درک است زیرا گوگل در حال کار بر روی ادغام موتور هوش مصنوعی خود، Gemini، با Assistant در همه دستگاه‌ها است.

کلید ورودی/منبع نیز در حال تغییر است – اکنون یک نماد جادویی وجود دارد که احتمالاً به کاربران امکان می دهد آن را به یکی از چند عملکرد، از جمله ورودی های دستگاه یا میانبرهای برنامه، دوباره برنامه ریزی کنند.

گوگل در 13 آگوست، زمانی که گوشی های جدید پیکسل 9 رونمایی می شود، رویداد مهمی را برگزار می کند. همچنین ممکن است شاهد معرفی استریمر تلویزیون باشیم، اما باید منتظر تایید بیشتر باشیم.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.