جمینی اکنون می‌تواند کارهای بیشتری را در صفحه قفل گوشی اندروید شما انجام دهد

تا به حال، زمانی که جمینی را در تلفن هوشمند یا تبلت اندروید خود در حالت قفل احضار می‌کردید، دستیار دیجیتال فقط می‌توانست دستورات اولیه خاصی مانند کنترل آلارم‌ها و تایمرها و پخش و توقف موسیقی را انجام دهد. اما با به‌روزرسانی جدید، این قابلیت‌ها گسترش یافته است.

اگر از جمینی بخواهید کار دیگری انجام دهد، مانند پرسیدن وضعیت آب و هوا یا شروع یک مکالمه کلی، از شما می‌خواست قفل دستگاه خود را باز کنید. اما اکنون این محدودیت برطرف شده است.

برنامه گوگل برای اندروید گزینه جدیدی به نام «جمینی در صفحه قفل» را دریافت کرده است. گوگل این گزینه جدید را در تنظیمات جمینی در برنامه Google اضافه کرده است. وقتی این ویژگی را فعال کنید، جمینی می‌تواند به سوالات عمومی شما حتی زمانی که گوشی هوشمند یا تبلت سامسونگ شما قفل است پاسخ دهد.

با استفاده از این قابلیت، زمانی که گوشی هوشمند یا تبلت اندروید شما قفل است و جمینی را احضار کرده و سوالی از او می‌پرسید، دستیار دیجیتالی به صورت تمام صفحه باز می‌شود و پاسخ شما را می‌دهد. اگر روی هر نقطه‌ای از صفحه مانند جعبه ورودی متن، نماد میکروفون یا نماد دوربین ضربه بزنید، جمینی از شما می‌خواهد قفل دستگاه را باز کنید.

ما این ویژگی جدید را در نسخه 15.27.37.28.arm64 برنامه Google در Galaxy S23 خود مشاهده کردیم. اما نتوانستیم گزینه “جمینی در صفحه قفل” را در همان نسخه برنامه در Galaxy S24 خود پیدا کنیم. بنابراین، به نظر می‌رسد گوگل این ویژگی را به صورت مرحله‌ای عرضه می‌کند. با این ویژگی جدید، جمینی اکنون یک قدم به جایگزینی دستیار گوگل نزدیک‌تر شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.