سری پیکسل 9 گوگل از چندین سنسور دوربین سامسونگ استفاده می کند

گوگل در چند سال گذشته از چندین مؤلفه سامسونگ در گوشی‌های هوشمند پیکسل خود استفاده کرده است و این کار را حداقل برای سنسورهای دوربین سری پیکسل 9 آینده ادامه خواهد داد.

فاش شده است که گوشی های پیکسل 9 همچنان از سنسورهای دوربین ISOCELL سامسونگ استفاده خواهند کرد.

گوشی‌های سری Pixel 9 از ترکیبی از سنسورهای دوربین ISOCELL و Sony استفاده می‌کنند

سنسور دوربین ISOCELL GNK سامسونگ - چیکاو

گزارش جدیدی از Android Authority نشان می دهد که Pixel 9، Pixel 9 Pro، Pixel 9 Pro XL و Pixel 9 Pro Fold از سنسورهای دوربین ISOCELL سامسونگ استفاده می کنند.

سنسورهای دوربین پیکسل 9

دوربین پشتی اصلی پیکسل 9 ISOCELL GNK 50MP و دوربین جلوی آن 10MP ISOCELL 3J1 است. دوربین فوق عریض آن از سنسور IMX858 سونی استفاده می کند.

سنسور دوربین Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL

Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL از همان سنسور دوربین ISOCELL GNK 50 مگاپیکسلی استفاده می کنند که در Pixel 9 به عنوان دوربین اصلی خود استفاده می شود. بقیه دوربین های استفاده شده در این گوشی ها، از جمله دوربین های تله فوتو پشتی و اولتراواید، از سنسور 50 مگاپیکسلی IMX858 سونی استفاده می کنند. حتی دوربین جلو نیز از سنسور سونی IMX858 با فوکوس خودکار استفاده می کند.

سنسورهای دوربین تاشو Pixel 9 Pro

نسل بعدی گوشی تاشو گوگل، Pixel 9 Pro Fold، دارای سنسور 10 مگاپیکسلی ISOCELL 3K1 برای دوربین جلوی خود است.

همچنین دارای سنسور 12 مگاپیکسلی ISOCELL 3LU برای دوربین فوق عریض و سنسور 10.5 مگاپیکسلی ISOCELL 3J1 برای دوربین تله فوتو است. دوربین اصلی پشتی این گوشی یک سنسور 64 مگاپیکسلی سونی IMX787 است.

این گوشی‌های جدید اولین گوشی‌های سری پیکسل خواهند بود که از فیلم‌برداری 8K 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند. در حالی که گوشی های سری پیکسل 8 دارای سنسورها و تراشه های توانمندی بودند، گوگل تصمیم گرفت از این قابلیت ها استفاده نکند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.