ریلمی 13 پرو 5G در وب سایت گواهی اندونزی مشاهده و تأیید شد

عرضه ریلمی 13 پرو 5G در هند در 30 جولای در کنار ریلمی 13 پرو پلاس 5G تایید شده است. پیش از عرضه رسمی، نسخه استاندارد ظاهراً در وب سایت گواهی اندونزی مشاهده شده است که به شماره مدل و سایر جزئیات اشاره دارد. این پیشرفت تنها یک روز پس از تایید و تمسخر طراحی گوشی هوشمند توسط شرکت و فاش کردن اطلاعات کلیدی در مورد سیستم دوربین، رنگ‌های احتمالی و پوشش‌های آن ظاهر شد.

طبق گزارش MySmartPrice، ریلمی 13 پرو 5G در وب‌سایت صدور گواهینامه Telecom اندونزی با شماره مدل RMX3988 فهرست شده است. همچنین گزارش شده است که نام Realme 13 Pro 5G را دارد که این نام را تأیید می کند. در حالی که لیست جزئیات دیگری در مورد این گوشی فاش نمی کند، همچنین گزارش شده است که در لیست FCC دیده شده است که نشان می دهد ممکن است با قابلیت های دو سیم کارته عرضه شود.

در کنار Realme 13 Pro 5G، وب‌سایت گواهینامه همچنین به گوشی هوشمند دیگری با شماره مدل RMX 3921 اشاره کرده است. در حالی که رسمی نیست، این می‌تواند Realme 13 Pro+ 5G باشد که قرار است در کنار گوشی هوشمند به عنوان بخشی از سری Realme 13 Pro 5G.

مشخصات Realme 13 Pro 5G (مورد انتظار)

ریلمی می‌گوید گوشی هوشمند آینده‌اش با همکاری موزه هنرهای زیبا بوستون (MFA) طراحی شده است و زیبایی‌شناسی را با الهام از کلود مونه نقاش فرانسوی طراحی کرده است. تایید شده است که در سه رنگ موجود است: بنفش و طلایی، هر دو با پشت شیشه ای و روکش سبز زمردی در چرم گیاهی.

این گوشی هوشمند ممکن است در چهار پیکربندی عرضه شود: 8 گیگابایت + 128 گیگابایت، 8 گیگابایت + 256 گیگابایت، 12 گیگابایت + 256 گیگابایت و 12 گیگابایت + 512 گیگابایت.

گفته می‌شود که این گوشی در Geekbench مشاهده شده است که از پردازنده اسنپدراگون 7s Gen 2 بهره می‌برد. ممکن است چهار هسته عملکردی با فرکانس 2.40 گیگاهرتز و چهار هسته کارآمد با فرکانس 1.96 گیگاهرتز داشته باشد. Realme 13 Pro 5G ممکن است به پردازنده گرافیکی Adreno 710 مجهز شود.

تصاویر تیزر به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت نشان می دهد که ممکن است دارای یک جزیره دوربین دایره ای بزرگ در پشت باشد که دارای تنظیمات دوربین سه گانه و یک فلاش LED است، مشابه مدل قبلی خود. طبق گفته ریلمی، Realme 13 Pro 5G، همراه با برادر دیگر خود، به عنوان “اولین تلفن حرفه ای دوربین هوش مصنوعی” لقب گرفته است. علامت تجاری “Hyperimage+” در پایین ماژول دوربین حک شده است.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.