مایکروسافت به شما اجازه نمی دهد از برنامه Mail & Calendar در ویندوز 11 استفاده کنید

اکنون مایکروسافت تأیید کرده است که به شما اجازه استفاده از برنامه‌های Mail & Calendar را نمی‌دهد. فاز اول این تغییر در حال حاضر در ویندوز 11 در حال اجراست و فاز دوم و نهایی در سه ماهه سوم 2024 پیش بینی می شود.

در به‌روزرسانی جدید برنامه Outlook، مایکروسافت تأیید کرده است: Mail & Calendar دیگر اولویت‌های شما را به خاطر نمی‌آورد و شما را مجبور می‌کند از Outlook جدید استفاده کنید.

پس از به‌روزرسانی، اگر بخواهید کلید Outlook جدید را خاموش کنید، یک پیام پاپ‌آپ مشاهده می‌کنید که تأیید می‌کند اولویت شما برعکس می‌شود. مایکروسافت می‌گوید که کلید تغییر جهت بازگشت به ایمیل و تقویم را در زیر تنظیمات > عمومی > درباره پنهان می‌کند.

این شرکت همچنین هشدار می دهد که می توانید به طور موقت به عقب برگردید، زیرا Outlook جدید دفعه بعد بازگشایی خواهد شد. همانطور که قبلاً مشاهده کردیم، تغییر اکنون فقط برای جلسه فعلی ویندوز اعمال می شود.

کلید بازگشت به Windows Mail and Calendar به Settings > General > About Outlook منتقل می شود. می‌توانید موقتاً به عقب برگردید، اما دفعه بعد که می‌خواهید Mail یا Calendar را باز کنید، Outlook جدید باز خواهد شد.» مایکروسافت در یک پیام پاپ‌آپ جدید هشدار داد.

در سال 2024، Outlook جایگزین Windows Mail و Calendar می شود. اکنون می‌توانید به عقب برگردید، اما در آینده به Outlook جدید بازگردانده خواهید شد.»

در یک سند پشتیبانی جداگانه، که در 28 می به‌روزرسانی شد، مایکروسافت از شما می‌خواهد تلاش برای استفاده از Mail و Calendar را متوقف کنید و به Outlook جدید مهاجرت کنید. اما اگر واقعاً Outlook جدید برای ویندوز را دوست نداشته باشید، چه؟

در این صورت، توصیه مایکروسافت این است که استفاده از محصولات خود را متوقف کنید و به دنبال مشتری شخص ثالث باشید.

«پشتیبانی از Windows Mail، Calendar و People در سال 2024 به پایان می رسد، بنابراین اگر نمی خواهید از Outlook جدید برای ویندوز پس از امتحان کردن آن استفاده کنید، باید تا پایان سال 2024 به برنامه دیگری بروید. اطلاعات بیشتر مایکروسافت خاطرنشان کرد: در تاریخ‌های خاص پایان پشتیبانی، مطابق با خط‌مشی مدرن برای چرخه عمر محصول در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع windowslatest
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.