Google Photos به زودی ویژگی «هفته من» را برای اشتراک‌گذاری خاطرات هفتگی معرفی می کند

تصور کنید که بتوانید بهترین عکس ها و ویدیوهای هفته خود را در یک مجموعه واحد و قابل اشتراک جمع آوری کنید که ماجراهای کوچک و بزرگ شما را برجسته می کند. بر اساس گزارشی، این دقیقاً همان کاری است که ویژگی آینده «هفته من» Google Photos می تواند انجام دهد.

انتظار می‌رود Google Photos به زودی ویژگی اشتراک‌گذاری جدیدی به نام «هفته من» را ارائه کند که به کاربران اجازه می‌دهد خاطرات هفتگی خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند. در حالی که این ویژگی هنوز در Google Photos نسخه 6.90 وجود ندارد، Android Authority موفق شد آن را به صورت دستی فعال کند و نگاهی گذرا به برخی از اسکرین شات ها ارائه دهد.

پس از پیکربندی، عکس‌های انتخابی در یک کارت اختصاصی در چرخ فلک خاطرات نمایش داده می‌شوند. کاربران می توانند برای ورود به بخش هفته من روی این کارت ضربه بزنند، جایی که می توانند عکس های بیشتری اضافه کنند، خاطرات هفته های گذشته را مشاهده کنند و برای مخاطبین دعوت شده خود پیام ارسال کنند.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد Google برای دسترسی آسان‌تر، گزینه اشتراک‌گذاری فعالیت را به بخش به‌روزرسانی‌ها منتقل می‌کند، اگرچه کاربران همچنان می‌توانند فعالیت اشتراک‌گذاری خود را از طریق تنظیمات برنامه مشاهده کنند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.