بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران

سئو(SEO) یا search engine optimization به عنوان یک استراتژی بازاریابی دیجیتالی یا دیجیتال مارکتینگ برای افزایش بازدید سایت و همچنین بهینه سازی سایت استفاده می شود که زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ است. اگر برای کسب و کار خود اقدام به داشتن سایت بکنید حتما برای فروش بیشتر سئو سایت امری ضروری است. به زبان دیگر سئو به وبسایت شما کمک میکند تا به رتبه اول در نتایج جستجو گوگل دست پیدا کند. این بهینه سازی موتور های جست و جو یک روش حائز اهمیت برای افزایش آگاهی از برند ها، دیده شدن و سهم بازار در صنایع رقابتی می باشد. سئو سایت یا بهینه سازی را می توان به سه دسته سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال دسته بندی می شود.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به فرآیند سئو ، و بخش مهم قیمت سئو،سئو اختصاصی و معرفی بهترین شرکت سئو درتهران ودیگر موارد ما شما را به خواندن ادامه مطلب دعوت میکنیم.

قیمت سئو

هزینه بهینه سازی و قیمت سئو و سئو اختصاصی سایت در هر شرکت با توجه به استراتژی که برای سایت شما در نظر می گیرید ممکن است کمی متفاوت باشد به همین دلیل با شرکت دیجیتال مارکتینگی که انتخاب می کنید و با توجه به بودجه ای که دارید می توانید مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید.

فرآیند سئو سایت

استراتژِی سئو یک اقدام برای متمایز شدن از هزاران صفحه ای می باشد که خواستار دیده شدن می باشند و میخواهند به قولی از نویز دیجیتال بالا روند. این کار یک اقدام همیشگی است زیرا رقبای شما دائم در حال بهینه سازی صفحات سایت خود هستند. در تعریف آخر سئو فرایندی است که توسط آن کیفیت و کاهش و افزایش ترافیک سایت و میزان دیده شدن و در نتیجه موتور های جست و جو را تعیین کرد.

بخشی از اقدامات جهت بهینه سازی وب سایت

با بهبود سایت خود در راستای انجام خدمات سئو میتوانید تعداد بازدید کنندگان خود را افزایش دهید و در نتیجه پیدا کردن مشتری های بیشتر و در پی آن فروش و درامد بالا تر و سپس به افزایش اعتبار دست پیدا میکنید پس هیچ گاه قدرت سئو را دست کم نگیرید و به ما بابت این موضوع اعتماد کنید.

یک وب‌سایت با ساختار و بهینه‌سازی این قدرت را دارد که ترافیک شما را افزایش دهد و بازگشت سرمایه بیشتری را برای هزینه تبلیغات شما ایجاد کند.

برای شروع، بهینه سازی وب سایت مجموعه ای از اقدامات است که می تواند به شما در بهبود تجربه کاربر، ترافیک و تبدیل در سایت شما کمک کند.در حالی که هیچ راه حلی برای همه وجود ندارد، مراحل اساسی رایجی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از یک وب سایت بهینه شده انجام دهید.را مرور کنیم:

وب نگاران پارسه

مرحله 1: UX خود را بهبود دهید

وقتی شخصی از وب سایت شما بازدید می کند، انتظار دارد به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود برسد. در غیر اینصورت هرچه بیشتر جستجو کند ناامید تر میشود و در نتیجه صفحه را ترک می کند.

مرحله 2: ریسپانسیو بودن حالت موبایل

بیش از نیمی از افراد در دنیا از موبایل برای بازدید از سایت ها استفاده می کنند از این رو اطمینان پیدا کنید که سایت شما روی موبایل به خوبی کار میکند

مرحله 3: از سرعت بارگذاری سریع اطمینان حاصل کنید

سرعت وب‌سایت یکی از مؤلفه‌های حیاتی تجربه کاربر است – هر صفحه‌ای که بیش از ۳ ثانیه برای بارگذاری طول می‌کشد، تقریباً نیمی از ترافیک خود را از دست می‌دهد. طبق گفته گوگل، سایت هایی که در عرض 5 ثانیه بارگذاری می شوند، 70٪ جلسات طولانی تر و 35٪ نرخ پرش کمتر را تجربه می کنند. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که زمان بارگذاری وب سایت شما تا حد امکان فوری است.

مرحله 5: شامل Call-to-Action های خاص

ایجاد راه ارتباطی جذاب با دکمه های بزرگ و رنگ ها و شکل های زیبا ابزار قدرتمندی برای بهبود UX هستند. قرار دادن CTAها در نقاط برجسته در صفحه اصلی را در نظر بگیرید تا تجربه کاربری بهتری داشته باشید و تبدیل‌ها را افزایش دهید.

سئو یک استراتژی بسیار عمیق و همیشه در حال تکامل است. شما باید به طور مداوم وب سایت خود را تغییر دهید، آزمایش کنید و تغییر دهید تا بدانید چه چیزی بهترین کار را دارد. تیم متخصص وب نگاران پارسه می تواند به شما کمک کند تا وب سایت خود را برای ارائه نتایج مطلوب به طور مداوم بهینه کنید.

متخصصین سئو بعد از اینکه سایت شما را به لحاظ فنی و تکنیکال بررسی کردند و مناسب برای سئو و بهینه سازی دانستند در مرحله بعد می خواهند که با توجه به حوزه فعالین شما رقبای شما و کلمات کلیدی را مورد آنالیز قرار می دهند و با توجه به آن استراتژی برای شما طراحی می کنند.

سئو داخلی شامل تولید محتوا لینک سازی مناسب استفاده از عکس و عناوین یونیک و پرکاربرد مخاطب شروع به فعالیت می کنند و برنامه ای نیز برای سئو خارجی شامل ریپورتاژ و بک لینک در جهت بهینه سازی وب سایت در نظر دارند.

قیمت و هزینه سئو

مرحله 6: استفاده از ابزارهای گوگل

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل سایت ها از طریق ابزارهایی چون گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول

گوگل انالیتیکس

Google Analytics یک ابزار تجزیه و تحلیل وب رایگان ارائه شده توسط گوگل است که به شما امکان می دهد ترافیک وب سایت خود را ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید.

گوگل آنالیتیکس به شما امکان می دهد تعداد ورود کاربران، کاربران جدید و دفعات ورود هر کاربر را مشاهده کنید. با دیدن این معیارها، می‌توانید ببینید که کدام صفحات خوب کار می‌کنند و بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می‌کنند و کدام‌ها نه. پس از آن، می توانید تصمیم بگیرید که در کدام صفحات باید کار کنید و در مرحله بعد بهینه سازی کنید.

گوگل آنالیتیکس همچنین به شما نشان می دهد که بازدیدکنندگان شما از کجا می آیند، خواه مستقیماً از جستجوهای موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی و غیره باشند.

کنسول جستجوی گوگل

گوگل سرچ کنسول نیز مانند گوگل آنالیتیکس یک ابزار رایگان ارائه شده توسط گوگل است.

کنسول جستجوی گوگل به شما این امکان را می دهد که اطلاعات مربوط به وب سایت خود را ردیابی کنید، رتبه جستجو را افزایش دهید، هشدارهایی را برای خطاهای وب سایت میدهند، مثل صفحاتی که ایندکس نمی شوند.

چند مورد از رایج‌ترین اندازه‌گیری‌هایی است که می‌توانید در کنسول جستجوی گوگل ببینید، تا به شما کمک کند که وب‌سایت خود را در بخش هایی که به خوبی کار نمی‌کنند بهینه کنید.

  • Impressions: تعداد دفعاتی که یک شخص صفحه یا سایت شما را در نتایج جستجوی Google دیده است.

  • کلیک ها: تعداد دفعاتی که یک شخص روی لینک سایت شما از SERP های گوگل کلیک کرده است.

کنسول جستجوی گوگل یک نمای کلی از نتایج عملکرد سئو یک وب سایت ارائه می دهد. این یکی از بهترین ابزارهای بهینه سازی وب سایت برای تحقیق کلمات کلیدی، بهبود رتبه بندی و اصلاح مسائل فنی سئو است.

نتیجه گیری

ما در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با فرآیند بهینه سازی و تاثیر آن در فروش سایت شما مطلع کردیم اگر برای کسب و کار خود نیاز و ضرورت به سئو را احساس می کنید پیشنهاد ما به شما شرکت وب نگارام پارسه با سالها فعالیت در این زمینه می باشد برای اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه نمایید یا تماس بگیرید02166928787 – 02166928040 – webnegaran.co.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.