معرفی Galaxy Ring سامسونگ با جزئیات کامل

Galaxy Ring سامسونگ در نمایشگاه MWC 2024 معرفی شد، اما نزدیک به پنج ماه طول کشید تا مشخصات کامل، قیمت و جزئیات در دسترس بودن آن را دریافت کنیم. این ممکن است کوچکترین عضو خانواده گلکسی باشد، اما Galaxy Ring بدون شک تاثیرگذارترین ابزار در رویداد Galaxy Unpacked امروز است. این نقطه اوج سال‌ها تحقیق و توسعه در زمینه سلامت و ردیابی فعالیت است و در حال شکل‌گیری است که بزرگ‌ترین اتفاق بعدی در دنیای نظارت بر سلامت است.

انگشتر گلکسی سامسونگ در رنگ های مشکی، نقره ای و طلایی عرضه می شود. این حلقه در سایزهای 5 تا 13 ایالات متحده موجود است که همه آنها از آلیاژ تیتانیوم درجه 5 ساخته شده اند. طرح حلقه به صورت مقعر است که اضلاع آن به وسط کشیده شده است. تمام سنسورهای ردیابی سلامت، باتری ها و پین های شارژ در داخل، زیر لایه ای از رزین اپوکسی پنهان شده اند.

گلکسی رینگ دارای استاندارد IP68 و ضد آب 10ATM است تا بتوانید آن را با اطمینان در هر شرایط آب و هوایی و حتی در طول جلسات شنا بپوشید. کوچکترین حلقه گلکسی سایز 5 دارای ابعاد 7.0 میلی متر در 2.6 میلی متر و وزن آن فقط 2.3 گرم است در حالی که نسخه سایز 13 به 3 گرم می رسد.

سامسونگ با هر سفارش حلقه گلکسی یک کیت سایز رایگان ارسال می کند و سپس به شما توصیه می شود قبل از تایید انتخاب نهایی خود، نمونه را حداقل 24 ساعت روی انگشت خود قرار دهید. همچنین می‌توانید حلقه‌های با اندازه‌های مختلف را در فروشگاه‌های خرده‌فروشی سامسونگ امتحان کنید و حلقه مناسب را در محل انتخاب کنید.

گلکسی رینگ از طریق بلوتوث LE 5.4 جفت می شود و به یک گوشی هوشمند با اندروید 11 یا جدیدتر در کنار برنامه Samsung Health نیاز دارد. خبر خوب این است که کاربران برای دسترسی به اطلاعات سلامت و فعالیت خود، نیازی به خرید اشتراک اضافی ندارند.

گلکسی رینگ همچنین از کنترل‌های ژست‌های انگشتی پشتیبانی می‌کند. می‌توانید انگشت شست و اشاره خود را در حین استفاده از حلقه برای کنترل تلفن هوشمند گلکسی خود با قابلیت عکس‌برداری یا رد کردن زنگ هشدار فشار دهید. همچنین با Samsung Find سازگار است و می‌تواند از چراغ‌های LED داخلی خود برای چشمک زدن در هنگام جابجایی استفاده کند.

حلقه گلکسی جدید سامسونگ مجموعه استاندارد معیارهای سلامتی شما از جمله ضربان قلب را از طریق حسگر نوری PPG و دمای پوست به لطف حسگر داخلی ردیابی می کند. سامسونگ همچنین به دلیل طراحی کم حاشیه آن که پوشیدن 24 ساعته آن را راحت می کند، روی ردیابی خواب با حلقه گلکسی شرط بندی کرده است. ردیابی خواب Galaxy Ring دارای امتیاز خواب فعال با تجزیه و تحلیل خروپف و معیارهای اضافی مانند حرکت در طول خواب، تأخیر خواب، ضربان قلب و تنفس است.

همچنین با نظارت زنده ضربان قلب و هشدارهای ضربان قلب، تشخیص تمرین خودکار را دریافت می‌کنید. سامسونگ همچنین امتیاز انرژی را در نظر گرفته است که امتیازات فعالیت و خواب شما را برای امتیاز روزانه از 100 در نظر می گیرد.

حلقه‌های گلکسی با اندازه کوچکتر (اندازه‌های 5 تا 7) دارای سلول‌های باتری 17 میلی‌آمپر ساعتی هستند که با یک بار شارژ تا 6 روز استفاده می‌شوند. سایزهای 8 تا 11 دارای باتری‌های 18 میلی‌آمپرساعتی هستند که با 6 روز استفاده نیز رتبه‌بندی می‌شوند، در حالی که مدل‌های سایز 12 و 13 دارای باتری‌های 22.5 میلی‌آمپرساعتی و حداکثر 7 روز استفاده هستند.

وقتی صحبت از شارژ شد، گلکسی رینگ دارای یک کیس شارژ بسیار زیبا است که شبیه چیزی است که در یک جفت هدفون بی‌سیم مشاهده می‌کنید. این دستگاه دارای یک سلول 361 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا 20 بار شارژ کامل را برای اندازه حلقه های کوچکتر فراهم کند.

گلکسی رینگ 399 دلار قیمت دارد و برای پیش‌سفارش اواخر امروز در دسترس خواهد بود. فروش آزاد قرار است در 24 جولای آغاز شود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.