تصاویر واقعی گوشی شیائومی میکس فلیپ در لیست NCC مشاهده شد

انتظار می‌رود شیائومی اولین تاشو تاشو خود را اواخر این ماه در چین عرضه کند و ما اکنون اولین تصاویر زنده دستگاه را داریم.

اولین مجموعه از تصاویر واقعی برای Mix Flip به لطف یک لیست جدید در پایگاه داده NCC در اینجا آمده است و دستگاه را با جزئیات به همراه برخی اطلاعات کلیدی در مورد باتری و مشخصات شارژ آن به ما نشان می دهد.

Mix Flip با شماره مدل 2405CPX3DG تایید شده است و دارای یک تنظیم عمودی دوربین دوگانه بر روی صفحه نمایش است. ما هیچ جزئیاتی در مورد بزرگی صفحه نمایش نداریم، اما درباره Honor Magic V Flip و Moto Razr 50 Ultra به نظر می رسد – هر دوی این دستگاه ها دارای صفحه نمایش پوششی 4 اینچی هستند.

پشت دستگاه دارای مارک ظریف شیائومی است در حالی که صفحه اصلی دارای یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی آن است.

لیست جدید همچنین جزئیات باتری Mix Flip را که از دو سلول تشکیل شده است، نشان می دهد. یک سلول 1145 میلی آمپر ساعتی و یک سلول 3595 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که در مجموع ظرفیت باتری 4740 میلی آمپر ساعتی دارد. آخرین تصویر در گواهینامه همچنین نشان می دهد که Mix Flip با یک آداپتور شارژ 67 واتی (MDY-15-EV) عرضه می شود.

افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن است که این گوشی دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 در کنار دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با اندازه سنسور 1/1.55 ​​اینچی و OIS و تله فوتو 60 مگاپیکسلی 2x خواهد بود.

انتظار می‌رود شیائومی میکس فلیپ اواخر این ماه در چین عرضه شود و برخلاف بقیه گوشی‌های تاشو شیائومی، شایعات به عرضه بین‌المللی این بار اشاره می‌کنند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.