One UI 7 ( اندروید 15) در گلکسی S23 اولترا مشاهده شد!

یک واحد Galaxy S23 Ultra به صورت آنلاین مشاهده شده است که One UI 7 مبتنی بر اندروید 15 دارد.

این نشان می دهد که در حالی که سامسونگ در حال آماده شدن برای رویداد معرفی گلکسی Unpacked فردا است، به کار بر روی به روز رسانی One UI 7.0 برای دستگاه های موجود ادامه می دهد.

Galaxy S23 Ultra One UI 7.0 به صورت آنلاین مشاهده شد

دیروز، یک گلکسی اس 24 اولترا به صورت آنلاین مشاهده شد که رابط کاربری One UI 7 را اجرا می کند. امروز، سلف آن، گلکسی اس 23 اولترا، (از طریق @tarunvats) در حال انجام همین کار مشاهده شد. این دستگاه در پایگاه داده Geekbench با اندروید 15 یافت شد که احتمالاً پایه One UI 7.0 برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ خواهد بود.

این نوع قفل شده توسط شرکت مخابراتی آمریکا از Galaxy S23 Ultra است. اکنون که گوگل اعلام کرده است که اندروید 15 به ثبات پلتفرم رسیده است، سامسونگ ممکن است آن را روی گوشی های موجود خود آزمایش کند تا آن را برای آزمایش عمومی بتا از طریق برنامه One UI 7.0 Beta در چند ماه آینده عرضه کند.

سامسونگ احتمالاً برنامه One UI 7.0 Beta را برای سری گلکسی اس 24 و گلکسی زد فولد 6 قبل از اینکه به کاربران سری گلکسی اس 23 اجازه مشارکت در آن بدهد، باز خواهد کرد. پس از 2 تا 3 ماه آزمایش، سامسونگ ممکن است نسخه پایدار One UI 7.0 را برای تلفن‌های رده بالا سازگار از سری Galaxy S و Galaxy Z منتشر کند.

پس از اینکه سامسونگ به‌روزرسانی One UI 7.0 را برای Galaxy S23 Ultra منتشر کرد، این گوشی تنها با دو به‌روزرسانی دیگر سیستم عامل اندروید باقی خواهد ماند. این شرکت کره‌ای قول داده بود که چهار به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی را برای سری گلکسی S23 منتشر کند. همین امر در مورد گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 نیز اتفاق خواهد افتاد.

سری گلکسی اس 24، گلکسی زد فلیپ 6 (احتمالا) و گلکسی زد فولد 6 (احتمالا) هفت سال به روز رسانی سیستم عامل اندروید و به روزرسانی های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.