مشخصات و رندر رسمی OnePlus Nord 4 منتشر شد

وان پلاس در تاریخ 16 جولای در رویدادی در میلان ایتالیا از Nord 4 رونمایی خواهد کرد. این برند هنوز چیزی در مورد آن فاش نکرده است، اما تصاویری که اخیراً به بیرون درز کرده طراحی آن را فاش می کند. اکنون، ما به تصاویر رسمی لو رفته وان پلاس نورد 4 نگاه می کنیم که افشای طراحی قبلی را تایید می کند.

این منبع ادعا می کند که OnePlus Nord 4 بدنه ای فلزی خواهد داشت که این برند با دعوت از رویداد خود به آن اشاره کرد. این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی، نعنایی و سفید/نقره‌ای دو رنگ عرضه می‌شود و فریم‌های تخت خواهد داشت.

مشخصات به اشتراک گذاشته شده توسط منبع نشان می دهد که این نسخه نسخه ای از OnePlus Ace 3V انحصاری چین خواهد بود. این گوشی مجهز به تراشه نسل سوم اسنپدراگون 7+، صفحه نمایش 6.74 اینچی 1.5K 120 هرتزی OLED و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 وات خواهد بود. برای عکاسی، سه دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسل فوق عریض و سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد داشت.

OnePlus Nord 4 همچنین دارای یک نوار لغزنده هشدار، یک درگاه USB-C و یک جک 3.5 میلی متری هدفون خواهد بود. این احتمال وجود دارد که مانند Ace 3V دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، بلندگوهای استریو و رتبه IP65 باشد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.