سامسونگ ترجمه زنده مجهز به هوش مصنوعی را در تماس های واتساپ ادغام می کند

هنگامی که سامسونگ گلکسی AI را در کنار سری گلکسی اس 24 معرفی کرد، یکی از برجسته ترین نوآوری های آن، ترجمه زنده بود، قابلیتی که برای ایجاد انقلابی در ارتباطات طراحی شده بود.

Live Translate ترجمه بی‌وقفه را در طول تماس‌های تلفنی امکان‌پذیر می‌کند و فوراً موانع زبان را از بین می‌برد. در حال حاضر، عملکرد Live Translate به برنامه شماره گیر بومی سامسونگ محدود شده است و دسترسی به آن را برای مخاطبان وسیع تری محدود می کند.

یک منبع آگاه اکنون فاش کرده است که انتظار می رود سامسونگ Live Translate مجهز به هوش مصنوعی گلکسی را در تماس های واتساپ ادغام کند. این موضوع با اعلامیه اخیر سامسونگ برای گسترش به زودی قدرت هوش مصنوعی Galaxy فراتر از برنامه تماس بومی سامسونگ با گسترش Live Translate به سایر برنامه های پیام شخص ثالث برای پشتیبانی از تماس های صوتی مطابقت دارد.

Galaxy AI ترجمه Live واتساپ را تقویت می کند

این اطلاعات از راهنمایی @UniverseIce گرفته شده است، که در یک پست X نوشت که “هوش مصنوعی گلکسی ترجمه بلادرنگ واتساپ را تقویت می کند.”

سامسونگ هنگام اعلام پشتیبانی برنامه پیام شخص ثالث از Live Translate، تصریح کرد که از آنجایی که این ویژگی در مدل ترجمه زبان هوش مصنوعی این شرکت در دستگاه ادغام شده است، کاربران می توانند بدون نگرانی در مورد مسائل حریم خصوصی مانند شخصی، ارتباط بدون مانعی را تجربه کنند.

هنگام استفاده از ترجمه زنده، داده‌هایی در خارج از تلفن آنها به اشتراک گذاشته می‌شود.

به نظر من، ادغام Live Translate مجهز به هوش مصنوعی سامسونگ در تماس‌های واتساپ می‌تواند بازی را تغییر دهد.  انتظار می رود این پیشرفت ارتباط با مردم در سراسر جهان را آسان تر و فراگیرتر کند.

تصور کنید در طول تماس‌های واتساپ بتوانید بدون زحمت به زبان‌های مختلف صحبت کنید و موانعی را که اغلب مانع درک واضح می‌شوند را از بین ببرید

به‌علاوه، دانستن اینکه سامسونگ با نگه‌داشتن ترجمه‌ها در دستگاه بر حفظ حریم خصوصی تأکید می‌کند، لایه‌ای از اطمینان را اضافه می‌کند و تضمین می‌کند که مکالمات ما خصوصی و ایمن باقی می‌ماند. این حرکت سامسونگ واقعاً نشان دهنده تعهد به نوآوری است که نحوه تعامل ما را در سطح جهانی بهبود می بخشد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.