وان پلاس Pad 2 در 12 جولای عرضه می شود، بررسی مشخصات مورد انتظار!

وان پلاس قرار است میزبان رویداد راه اندازی آتی خود، رویداد راه اندازی تابستانی در ایتالیا، میلان باشد. این شرکت محصولاتی را که در جریان رویداد 12 جولای عرضه می کند، اعلام کرده است. این محصولات شامل وان پلاس Nord 4، وان پلاس Pad 2، وان پلاس Nord Buds 3 Pro و وان پلاس Watch 2R می شود.

در این مقاله قصد داریم در مورد وان پلاس Pad 2 که گفته می شود یک تبلت پرچمدار است صحبت کنیم. پس از دو تبلت موفق، انتظار می‌رود وان‌پلاس با پد 2 بیشتر عرضه کند.

مشخصات مورد انتظار OnePlus Pad 2

بر اساس گزارش ها، OnePlus Pad 2 نسخه تغییر نام تجاری OnePlus Pad Pro خواهد بود که قبلاً در چین عرضه شده است. با توجه به مشخصات، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 به OnePlus Pad 2 قدرت می دهد، البته اگر گزارش ها باور شود. حالا این چیز خوبی است یا بد؟ بنابراین، اسنپدراگون 8 نسل 3 جدیدترین و قدرتمندترین چیپست کوالکام برای گوشی های هوشمند است.

با این حال، بسیاری از بررسی‌های دستگاه‌ها با استفاده از این چیپست اشاره کرده‌اند که با این پردازنده، دستگاه‌ها دریچه گاز و گرم می‌شوند. بنابراین، بیایید ببینیم که OnePlus چگونه با این چالش با پد 2 مقابله خواهد کرد.

علاوه بر این، ممکن است صفحه نمایش 12.1 اینچی IPS LCD داشته باشد، چیزی که ما از یک تبلت پرچمدار انتظار نداریم، با وضوح 3000 x 2120 پیکسل. گفته می شود که از Dolby Vision، نرخ تجدید 144 هرتز و حداکثر روشنایی 900 نیت پشتیبانی می کند.

برای عکاسی، شایعه شده است که مجهز به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.

علاوه بر این، ممکن است در دو نوع ذخیره سازی راه اندازی شود. 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی. باتری 9510 میلی آمپر ساعتی می تواند این گوشی هوشمند را با پشتیبانی از شارژ سریع تا 67 وات تغذیه کند. در نهایت، به احتمال زیاد بر روی سیستم عامل OxygenOS 14 که مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 است، اجرا خواهد شد.

 

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.