خبر خوب: گلکسی زد فلیپ 6 صفحه نمایش LCD ندارد!

سامسونگ صفحه نمایش کاور گلکسی زد فلیپ 6 را کاهش نمی دهد. منابع به SamMobile تایید کرده اند که Z Flip 6 دارای پنل های AMOLED در داخل و خارج است.

در 4 ژوئیه، تصویری از آنچه که به نظر می رسید مشخصات فنی رسمی برای تاشوی آینده به صورت آنلاین به بیرون درز کرد، و فناوری نمایشگر صفحه نمایش جلد را به عنوان IPS درج کرد، که به طرز عجیبی خشم طرفداران را برانگیخت. اما به نظر می رسد کارمند سامسونگ که آن برگه مشخصات فاش شده را ایجاد کرده، اشتباه تایپی داشته است.

انتظار می رود صفحه نمایش کاور گلکسی زد فلیپ 6 شبیه به گلکسی زد فلیپ 5 باشد. با این حال، گلکسی زد فلیپ 6 ارتقاء قابل توجهی را در سایر زمینه ها به همراه خواهد داشت. این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 است و دارای انواع رم 8 و 12 گیگابایتی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی (300 میلی آمپر ساعت بزرگتر از Flip 5) است.

از نظر نرم‌افزاری، Z Flip 6 اندروید 14 و One UI 6.1.1 را بدون نسخه اجرا می‌کند. سامسونگ برخی از ویژگی‌های جدید Galaxy AI را اضافه کرده است که احتمالاً از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری به دستگاه‌های موجود می‌آیند. همچنین انتظار داریم که Fold 6 و Flip 6 برای هفت سال به روز رسانی سیستم عامل و امنیتی واجد شرایط باشند.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 را در تاریخ 10 جولای در پاریس معرفی خواهد کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.