مشخصات و قیمت گلکسی واچ سری 7، گلکسی واچ اولترا و گلکسی بادز سری 3 سامسونگ لو رفت

Samsung Galaxy Unpacked در 10 جولای برگزار می شود و انتظار می رود سری گلکسی واچ 7 و سری گلکسی بادز 3 این شرکت در کنار گوشی های گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 در این رویداد عرضه شوند.

قبل از معرفی این محصولات پوشیدنی و صوتی، یک نشریه جزئیاتی از مشخصات، رنگ‌ها و قیمت‌های آن‌ها را فاش کرده است که قبل از برگزاری رویداد ماه آینده، کمی به تصورات باقی مانده است.

Passionategeekz قیمت و مشخصات پوشیدنی‌ها و هدفون‌های جدید سامسونگ گلکسی را که انتظار می‌رود در ماه جولای معرفی شوند، فاش کرده است. طبق این گزارش، سامسونگ نسخه‌های 4G و بلوتوث گلکسی واچ 7 را در گزینه‌های 40 میلی‌متری و 44 میلی‌متری این بار به عنوان جانشین سری گلکسی واچ 6 عرضه خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، ما همچنین می‌توانیم یک مدل کاملاً جدید گلکسی واچ اولترا با اندازه 47 میلی‌متری و گلکسی واچ FE مقرون به صرفه‌تر را ببینیم. در همین حال، گفته می شود که مجموعه صوتی جدید شامل Galaxy Buds 3 و Galaxy Buds 3 Pro می شود.

طبق گزارش ها، گلکسی واچ 7 سامسونگ (40 میلی متری، بلوتوث) با قیمت 304 دلار به فروش می رسد، در حالی که قیمت نسخه 4G آن 389 دلار است. گفته می شود که Galaxy Watch FE با قیمت 206 دلار و Galaxy Watch Ultra ممکن است با قیمت 664 دلار به فروش برسد.

مدل آتی Samsung Galaxy Buds 3 Pro با قیمت 179 دلار و Galaxy Buds 3 با قیمت 129 دلار به فروش خواهد رسید.

گلکسی واچ 7 در رنگ‌های کرم، سبز و نقره‌ای عرضه خواهد شد. گفته می‌شود گلکسی واچ اولترا در رنگ‌های خاکستری تیتانیوم، نقره‌ای تیتانیوم و سفید تیتانیوم عرضه می‌شود، در حالی که Galaxy Watch FE در رنگ‌های مشکی، صورتی طلایی و نقره‌ای عرضه می‌شود. سری گلکسی بادز 3 می تواند در رنگ های سفید و نقره ای عرضه شود.

سامسونگ ممکن است قیمت گلکسی زد فلیپ 6 را افزایش دهد

طبق گزارش‌ها، سری گلکسی واچ 7 به پردازنده جدید و سرعت شارژ سریع‌تر مجهز می‌شود. انتظار می رود این دستگاه نظارت بر ضربان قلب، ردیابی خواب، ردیابی تناسب اندام، ECG و نظارت بر اکسیژن خون را بهبود بخشد.

هر دو نسخه بلوتوث و 4G می توانند به کاربران این امکان را بدهند که حتی زمانی که گوشی های خود را پشت سر می گذارند به دستگاه متصل بمانند. کاربران ممکن است بتوانند مستقیماً از نسخه 4G ساعت هوشمند تماس برقرار کرده و پیام ارسال کنند.

گفته می شود Galaxy Buds 3 دارای درایورهای صوتی ارتقا یافته و پشتیبانی از عملکرد حذف نویز فعال (ANC) است. گفته می شود که با یک بار شارژ تا ده ساعت پخش می کنند. ترکیبی از هدفون ها با کیف شارژ می تواند زمان پخش بیشتری را ارائه دهد. آنها احتمالاً طراحی ارگونومیک خود را حفظ می کنند و می توانند در چندین اندازه نوک گوش ارائه شوند. گفته می شود آنها دارای رتبه IPX4 برای مقاومت در برابر آب و عرق و اتصال بلوتوث 5.3 هستند.

گفته می شود گلکسی بادز 3 پرو آینده صدایی با کیفیت بالا با سیستم دو درایور ارائه می دهد. آنها همچنین می توانند دارای ANC، نوک گوش قابل تنظیم، پشتیبانی از شارژ بی سیم و قابلیت شارژ سریع باشند.

گفته می شود هدفون ها دارای حالت محیطی با سطوح قابل تنظیم هستند. آنها می توانند دارای رتبه IPX7 در برابر تعریق و آب باشند و می توانند به ویژگی های هوشمند سامسونگ و همچنین دستیار Bixby آن دسترسی داشته باشند.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.