تماس های ویدیویی واتساپ جلوه های AR، فیلترها و پس زمینه دریافت می کنند

هفته گذشته، متا سه ویژگی جدید را به قابلیت تماس ویدیویی واتساپ اضافه کرد که استفاده از آن را بسیار راحت‌تر کرد. با این حال، به نظر می رسد این شرکت در حال کار بر روی افزودن دسته ای از ویژگی های دیگر به تماس های ویدیویی واتساپ است، از جمله افکت های واقعیت افزوده (AR)، پس زمینه و فیلترها.

طبق گزارش جدیدی از WABetaInfo، آخرین نسخه بتا واتساپ برای اندروید (نسخه 2.24.13.14) دارای سه تب در پایین تماس ویدیویی، فیلترها، پس‌زمینه و جلوه‌ها است که در تصویر زیر می‌بینید.

فیلترها، پس‌زمینه، افکت‌ها و تماس‌های ویدیویی WhatsApp - چیکاو

تماس های ویدیویی واتساپ برای لذت بیشتر

با شروع تب فیلترها، گزینه‌ای برای نرم کردن بافت پوست برای پنهان کردن عیوب، گزینه‌ای برای لمس کردن پوست خود برای شفاف‌تر جلوه دادن آن بدون تغییر ظاهری شدید، و یک حالت کم نور برای بهبود کیفیت ویدیو در محیط های کم نور دریافت خواهید کرد.

با ورود به برگه پس زمینه، پس زمینه های مختلفی دریافت خواهید کرد. شما می توانید یکی را برای جایگزینی پس زمینه موجود خود انتخاب کنید. این ویژگی زمانی مفید خواهد بود که نمی‌خواهید آنچه را که پشت سرتان است نشان دهید یا به تماس‌های ویدیویی سرگرمی اضافه کنید.

در نهایت، در تب افکت‌ها، می‌توانید افکت‌های واقعیت افزوده مشابه آنچه را در اینستاگرام، فیس‌بوک، مسنجر و اسنپ‌چت مشاهده می‌کنید، مانند کلاه‌های مهمانی و پاپرهای مهمانی ببینید. این فیلترهای واقعیت افزوده به شما کمک می کنند تا تماس های ویدیویی خود را سرگرم کننده تر کنید.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه متا چه زمانی این ویژگی‌ها را به نسخه پایدار برنامه خواهد آورد، وجود ندارد. با این حال، باید این کار را در چند ماه آینده انجام دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.