تصاویر گلکسی بادز 3 با طراحی شیک‌تر از ایرپاد اپل به بیرون درز کرد

افشای گلکسی بادز 3 در اوایل این هفته طرفداران را نگران کرد، زیرا طراحی آن، وحشتناک به نظر می رسید. نگرانی‌هایی در مورد صحت این فاش شدن وجود داشت، زیرا محصول در آن تصویر بیشتر شبیه یک محصول ارزان قیمت بود تا یک محصول واقعی سامسونگ.

اکنون یک فاش جدید از یک منبع بسیار قابل اعتمادتر منتشر شده است و اگر واقعاً دقیق باشد، خوشبختانه تأیید می کند که Galaxy Buds 3 آنطور که قبلاً تصور می شد بد به نظر نمی رسد.

این نشت گلکسی بادز 3 مطمئناً طرفداران را خوشحال خواهد کرد

به نظر می رسد این نشت خاص در Coupang، یک خرده فروش تجارت الکترونیک پیشرو در کره جنوبی مشاهده شده است. با نزدیک شدن به راه‌اندازی محصول، قابل درک است که دارایی‌های رسانه‌ای مانند این ممکن است قبلاً بارگذاری شده باشند.

ممکن است متوجه شوید که Galaxy Buds 3 هیچ شباهتی به مدل های قبلی ندارد. هر دو گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو امسال به تازگی طراحی شده‌اند، با یک عنصر طراحی خاص در پایه‌ها که آن‌ها را کاملاً شبیه به ایرپادهای اپل می‌کند.

با این حال، به نظر می رسد گلکسی بادز 3 خطوط و زوایای واضح تری دارد که باعث می شود در مقایسه با ایرپادها بسیار شیک تر به نظر برسند. به نظر می رسد سامسونگ ظاهر و احساس آینده نگرانه تری را برای هدفون های بی سیم جدید خود انتخاب کرده است، به طوری که حتی با وجود پایه هایی که با ایرپادها مترادف شده اند، گلکسی بادز 3 جدید به نظر می رسد که در یک لیگ متفاوت است.

تا آنجا که به ارتقاهای فنی مربوط می شود، گزارش های قبلی حاکی از آن است که گلکسی بادز 3 دارای یک درایور تک درایور در داخل است، آنها با حذف نویز فعال، دارای رتبه IP57 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند. سامسونگ ظاهراً ادعا می کند که باتری 24 ساعته برای هدفون های جدید دارد.

این نشت جدید Galaxy Buds 3 قطعا بسیاری از طرفداران سامسونگ را مشتاقانه منتظر هدفون های جدید می کند. خوشبختانه، تنها چند هفته دیگر به راه اندازی باقی مانده است، زیرا رویداد Unpacked قرار است اوایل ماه آینده برگزار شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.