مایکروسافت اج ویژگی های هوش مصنوعی بیشتری دریافت می کند

Edge مدت زیادی است که یک ابزار اسکرین شات دارد. این اولین بار به عنوان Web Capture معرفی شد، اما به دلیل اینکه منطقی تر بود، به «اسکرین شات» تغییر نام داد. پس از افزودن Copilot به بسیاری از مناطق در Edge، مایکروسافت با ایده Copilot در ویژگی اسکرین شات بازی می کند.

در ساخت اخیر Canary، ما یک ویژگی با عنوان “msEdgeWebCaptureAskCopilotMenu” را مشاهده کردیم. مانند همیشه، ما سعی کردیم نوع راه اندازی مرورگر را تغییر دهیم تا بررسی کنیم آیا تنظیمات مربوط به اسکرین شات ها در مرورگر ظاهر می شود یا خیر.

در کمال ناامیدی ما، پس از فعال کردن این ویژگی، چیز جدیدی به وجود نیامد، اما این بدان معنا نیست که این ایده بی فایده است. می‌توانید با کلیک راست بر روی هر ناحیه در پنجره مرورگر و انتخاب گزینه اسکرین‌شات، در Edge از صفحه‌نمایش عکس بگیرید.

پس از گرفتن اسکرین شات، یک پنجره حاشیه نویسی ظاهر می شود. ما فکر می کنیم اینجا جایی است که مایکروسافت می تواند گزینه Ask Copilot را اضافه کند. از آنجایی که از قبل دارای ابزارهای ویرایش تصویر است، افزودن گزینه “Ask Copilot” چالش برانگیز نیست. پس از همه، در حال حاضر در منوی زمینه مرورگر Edge وجود دارد.

edge می تواند گزینه ask copilot را در پنجره ویرایش اسکرین شات اضافه کند - چیکاو

پیاده سازی دیگر می تواند ارسال تصویر گرفته شده به Copilot در نوار کناری باشد. در حال حاضر، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، یک جستجوی وب از اسکرین شات گرفته شده انجام دهید. با این حال، ارسال آن به Copilot می تواند به آن اجازه دهد تا از آخرین مدل های GPT برای رمزگشایی اسکرین شات استفاده کند.

در حالی که این ویژگی در این ساخت Canary به درستی ظاهر نمی شود، انتظار داریم به زودی ظاهر شود. در همین حال، مایکروسافت مولد تم هوش مصنوعی را برای کانال پایدار مرورگر Edge منتشر کرد.

با هوش مصنوعی تم های منحصر به فرد ایجاد کنید

ما پس از بازدید از URL تولید کننده تم هوش مصنوعی، یک کادر متنی برای وارد کردن درخواست تم دیدیم. ما یک ایده موضوع را با چند ویژگی خاص وارد کردیم. فرآیند تولید تم حدود 20 ثانیه طول کشید و تم آماده شد.

تولید کننده تم ai را در مرورگر اج امتحان کنید - چیکاو

توجه داشته باشید که گزینه “Surprise Me” نیز برای ایجاد یک تم تصادفی وجود دارد. همچنین می‌توانید از کارت‌های درخواست تم ذکر شده در پایین استفاده کنید یا آن‌ها را برای ایجاد یک تم جدید تغییر دهید.

می توانید مستقیماً این موضوع را اعمال کنید یا آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. همانطور که انتظار می رود، رنگ غالب تصویر تولید شده روی قاب مرورگر اعمال می شود. علاوه بر این، می‌توانید طرح رنگ پنجره را از میان رنگ‌های پیشنهادی انتخاب کنید یا از انتخابگر رنگ برای ظاهری دقیق‌تر استفاده کنید.

تم ایجاد شده در لبه - چیکاو

وقتی تب جدید را در Edge راه‌اندازی می‌کنید، می‌توانید تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را در شکوه کامل آن گرامی بدارید.

تصویر تولید شده کیفیت متوسطی داشت و در مانیتور 2K ما پیکسلی به نظر می رسید. اگر مایکروسافت قصد دارد این ویژگی را در Edge حفظ کند، باید این نقص را بررسی کند.

منبع windowslatest
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.