3 دلیل خوب برای خرید گوشی موتورولا Edge 50 اولترا

موتورولا در این یک سال موفق شد دو گوشی هوشمند را معرفی کند. من در مورد Motorola Edge 50 Pro و Motorola Edge 50 Fusion صحبت می کنم. هر دوی این گوشی های هوشمند با استقبال خوبی در بازار مواجه شدند. و اکنون، موتورولا گوشی هوشمند دیگری را در این خط تولید معرفی کرده است – Motorola Edge 50 Ultra.

این یک پیشنهاد پرچمدار از این سری است. این گوشی هوشمند به خودی خود بسیار امیدوارکننده است و در اینجا سه ​​دلیل برای خرید خوب آن وجود دارد.

Motorola Edge 50 Ultra از طراحی بسیار منحصر به فردی برخوردار است

ابتدا اجازه دهید در مورد طراحی و ساخت این گوشی هوشمند تازه راه اندازی شده صحبت کنیم. آن را با یک پوشش چوبی منحصر به فرد ارائه می شود، که صادقانه بگویم بسیار با طراوت به نظر می رسد. این اولین بار است که روی یک گوشی هوشمند روکش چوبی می بینم. نه تنها از نظر بصری شبیه چوب است، بلکه حس و حتی بوی چوب نیز دارد. خوب، شما همیشه می توانید به موتورولا برای ارائه بهترین طرح ها اعتماد کنید.

علاوه بر این، دارای استاندارد IP68 است که به این معنی است که مقاومت بسیار خوبی در برابر گرد و غبار و آب دارد. همچنین دارای یک گوریلا گلس ویکتوس 3 بعدی کورنینگ است که آن را بسیار سخت می کند. در مورد اصول اولیه، ابعاد آن 161.09 x 72.38 x 8.59 میلی متر و وزن آن 197 گرم است.

دوربین با پریسکوپ

موتورولا با Motorola Edge 50 Ultra یک دوربین عالی ارائه می دهد. در مورد مشخصات، این دوربین دارای تنظیمات دوربین سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز 50 مگاپیکسلی فوق عریض با دید ماکرو و لنز 64 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال تا 3 برابر است.

شما حتی ویژگی هایی مانند سنسور فوکوس خودکار و سنسور حرکت را در این ماژول دوربین دریافت می کنید. در جلو، این گوشی هوشمند حتی یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی نیز دارد.

ویژگی های هوش مصنوعی

همانطور که همه ما می دانیم که در دنیای هوش مصنوعی زندگی می کنیم و موتورولا نیز به آن توجه کرده است. این شرکت ویژگی های هوش مصنوعی بسیاری را با موتورولا Egde 50 Ultra معرفی کرده است. اما محدود به تولید تصویر از اعلان‌های متنی نیست و چیزی شبیه به Copilot مایکروسافت است.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.