با رسیدن اندروید 15 به ثبات پلتفرم، انتشار One UI 7 نزدیک‌تر می‌شود

اوایل امروز گوگل آپدیت اندروید 15 بتا 3 را منتشر کرد و اعلام کرد که اندروید 15 به ثبات پلتفرم رسیده است. این بدان معناست که نسخه One UI 7 مبتنی بر اندروید 15، یک قدم به عرضه تمامی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های Galaxy سازگار نزدیک‌تر است.

انتظار داریم سامسونگ برنامه One UI 7.0 Beta را در سه ماهه آینده آغاز کند.

با رسیدن به نقطه عطف مهم توسعه اندروید 15، یک نسخه UI 7 نزدیکتر می شود

ثبات پلتفرم انتشار آپدیت Google Android 15 Beta 3 - چیکاو

گوگل آپدیت اندروید 15 بتا 3 را با رفع چندین باگ، بهبود عملکرد و برخی ویژگی های جدید منتشر کرده است. شرکت‌های OEM مانند سامسونگ معمولاً زمانی که نسخه جدید اندروید به ثبات پلتفرم برسد، توسعه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار اصلی را تسریع می‌کنند، زیرا رفتار سیستم عامل پس از رسیدن به ثبات تغییر نمی‌کند.

بنابراین، به احتمال زیاد سامسونگ اکنون توسعه One UI 7.0 را تسریع خواهد کرد. با نگاهی به سابقه این شرکت، می‌توان انتظار داشت که برنامه One UI 7.0 Beta در سه ماهه سوم سال جاری و انتشار پایدار One UI 7.0 در سه ماهه چهارم رخ دهد.

اگر یک دستگاه رده بالا واجد شرایط سری Galaxy S، Galaxy Tab یا Galaxy Z دارید، می‌توانید انتظار داشته باشید که اولین نفری باشید که به‌روزرسانی One UI 7.0 را دریافت می‌کند. سپس، این به‌روزرسانی برای گوشی‌ها و تبلت‌های میان‌رده گلکسی و سپس برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سطح پایه منتشر خواهد شد.

ویژگی ها و تغییرات اندروید 15 بتا 3

بر اساس گزارش 9To5Google، اندروید 15 بتا 3 یک ویرایشگر تصویر زمینه بازطراحی شده را ارائه می کند. پیش نمایش تصویر زمینه را برای نمایشگرهای داخلی و خارجی در تلفن های تاشو نشان می دهد. منوی حجم دقیق که با اندروید 15 بتا 2 عرضه شد، پس از حداکثر شدن دیگر نمی توان آن را کوچک کرد. علاوه بر این، برچسب “بلندگوها و نمایشگرها” در منوی کنترل صدا افزایش یافته حذف شده است.

همچنین یک ویژگی جدید به نام Adaptive Timeout وجود دارد. اگر از آن استفاده نمی کنید صفحه نمایش گوشی را خاموش می کند. برچسب «اعلان‌های دستگاه و برنامه» در بخش اعلان‌های برنامه تنظیمات به «خواندن، پاسخ و کنترل اعلان‌ها» تغییر یافته است. گزینه Circle To Search در منوی تنظیمات اکنون جایگاه برجسته تری در بخش UI Navigation دارد.

یک ویژگی جدید به نام مرور ایمن اندروید، اطلاعات مربوط به برنامه‌ها و وب‌سایت‌های مخرب احتمالی را برای بررسی به Google ارسال می‌کند. این ویژگی بدون شناسایی شما یا دستگاهتان کار می کند.

Pixel Launcher اکنون تنظیماتی دارد که به شما امکان می‌دهد نام برنامه‌های طولانی را در دستگاه‌های Pixel نشان دهید. برخی از افراد دوست دارند نام کامل برنامه ها را ببینند، در حالی که برخی دیگر دوست ندارند. بنابراین، می‌توانید رفتار راه‌انداز برنامه را بر اساس اولویت خود تغییر دهید. لوگوی اندروید 15 به روز شده است و این نسخه جدید اندروید 15 دیگر نام رمز VanillaIceCream را در سیستم نمایش نمی دهد.

اندروید 15 بتا 3 همچنین محافظ صفحه نمایش جدیدی را ارائه می کند که کنترل های دستگاه خانه هوشمند را در هنگام شارژ شدن روی صفحه نمایش می دهد. در این محافظ صفحه نمایش جدید، ساعت در گوشه سمت راست بالا ظاهر می شود، در حالی که بقیه صفحه نمایش کنترل های یک ضربه ای را برای دستگاه های خانه هوشمند مورد علاقه شما نشان می دهد.

برخی از این ویژگی‌های جدید احتمالاً در One UI 7.0 برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی قرار خواهند گرفت.

جدا از این ویژگی‌ها، One UI 7.0 چندین ویژگی جدید Galaxy AI را به همراه خواهد داشت و احتمالاً اطلاعات مربوط به آن ویژگی‌ها با به‌روزرسانی One UI 7.0 Beta منتشر خواهد شد. با این حال، این ویژگی‌های هوش مصنوعی به دستگاه‌های پیشرفته اخیر محدود خواهند شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.