گوگل جمینی بر روی گوشی های گلکسی در کشورهای آسیایی در دسترس است

Gemini، نسل بعدی دستیار دیجیتال گوگل با هوش مصنوعی، اکنون در برخی از کشورهای آسیایی در دسترس است. ابتدا در ایالات متحده منتشر شد و سپس در ژوئن 2024 به اروپا گسترش یافت.

Gemini اکنون در برنامه Google Messages در هند در دسترس است.

Gemini اکنون در جنوب آسیا و در برنامه پیام‌های Google در دسترس است

ساندار پیچای، مدیرعامل آلفابت امروز اعلام کرد که Gemini اکنون در بنگلادش، هند، پاکستان، سریلانکا و ترکیه در دسترس است. علاوه بر زبان انگلیسی، نسل جدید دستیار دیجیتال اکنون از بنگالی، گجراتی، هندی، کانادایی، مالایالام، مراتی، تامیلی، تلوگو و اردو پشتیبانی می کند. بنابراین، اگر از کاربران گوشی هوشمند یا تبلت گلکسی در این کشورها هستید، اکنون می توانید از Gemini در دستگاه خود استفاده کنید.

Gemini Pro، نسخه پولی و پیشرفته تر Gemini، اکنون به زبان های بنگالی، گجراتی، هندی، کانادا، مالایایی، مراتی، تامیل، تلوگو و اردو در دسترس است. این نسخه Gemini از یک میلیون توکن زمینه، تجزیه و تحلیل اسناد و بارگذاری اسناد پشتیبانی می کند.

برای اجرای Gemini، گوشی یا تبلت گلکسی شما باید اندروید 10 (یا بالاتر) و حداقل 2 گیگابایت رم داشته باشد. اکنون در مجموع از 29 زبان پشتیبانی می کند و در چندین کشور در سراسر جهان در دسترس است.

برنامه Google Gemini را می توان از طریق فروشگاه Google Play بر روی دستگاه گلکسی شما (یا هر دستگاه اندرویدی دیگری) نصب کرد. همچنین می‌توانید با پذیرش درخواست ارتقا در برنامه Google Assistant از Google Assistant به Gemini ارتقا دهید.

علاوه بر این، Gemini را می توان از طریق برنامه پیام های Google در هند نیز مشاهده کرد. می توانید با کلیک کردن روی دکمه حرکت شناور در گوشه سمت راست پایین صفحه به آن دسترسی پیدا کنید. برای دریافت اطلاعات از وب، برنامه ریزی فعالیت های خود، دریافت پیشنهادات و موارد دیگر می توانید با Gemini در برنامه چت کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.