امیدواریم گلکسی بادز 3 جدید واقعی نباشد!

نشت جدید Galaxy Buds 3 نشان می‌دهد که چگونه مجموعه بعدی هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ ممکن است همه را با طراحی خود ناامید کند. افرادی که در 91Mobiles هستند، تصاویری از جعبه خرده‌فروشی Galaxy Buds 3 را به بیرون درز کرده‌اند، که نشان می‌دهد ارزان‌ترین هدفون سامسونگ تا به حال.

طراحی Galaxy Buds 3 به طرز باورنکردنی بد به نظر می رسد

در واقع، هدفون های تصویر زیر آنقدر بد به نظر می رسند که تقریباً مایلیم باور کنیم که ممکن است تقلبی باشد. هدفون ها و قاب شارژ نشان داده شده روی جعبه خرده فروشی بسیار متفاوت از گلکسی بادهای قبلی هستند. گرافیک و محتوای روی آن نیز شبیه چیزی نیست که سامسونگ به دنبال آن باشد.

به نظر می رسد که بادز 3 با گلکسی بادز 3 پرو کاملاً متفاوت باشد. هر دو مدل قرار است طراحی جدیدی را ارائه دهند که شامل پایه ای مانند ایرپادهای اپل است، اما آنچه در رندرهای لو رفته گلکسی بادز 3 پرو دیده ایم واقعاً با آنچه در اینجا می بینیم مطابقت ندارد. این یک اشاره دیگر است که این یک محصول تقلبی یا تقلبی است.

از آنجایی که تصاویر جعلی به نظر می رسند، مرور مشخصات ذکر شده روی جعبه فایده ای ندارد. همانطور که گفته شد، درزهای معتبر قبلاً برخی از ویژگی هایی را که Galaxy Buds 3 ارائه می دهد فاش کرده است.

با توجه به افشای اطلاعات قبلی، Galaxy Buds 3 برخلاف Galaxy Buds 3 Pro که دارای تنظیمات صوتی دو درایور است، تنظیمات صوتی تک درایور را ارائه می دهد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حذف نویز فعال (ANC)، رتبه IP57 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و ادعای عمر باتری 24 ساعته سامسونگ اشاره کرد.

سامسونگ قرار است گلکسی بادز 3 را در کنار گلکسی بادز 3 پرو، گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا در 10 جولای 2024 عرضه کند. برای دریافت آخرین به روز رسانی ها کانال ما را در تلگرام یا واتس اپ دنبال کنید. درباره همه محصولاتی که سامسونگ قرار است در Galaxy Unpacked عرضه کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.