سامسونگ ممکن است گلکسی اس 24 اولترا را با رنگی جدید عرضه کند

اگر علاقه مند به خرید گلکسی اس 24 اولترا هستید، جالب است بدانید که سامسونگ ممکن است گوشی هوشمند پرچمدار خود را با رنگی جدید عرضه کند. این رنگ جدید ممکن است به زودی در هند عرضه شود و می تواند نسخه زرد تیتانیوم باشد.

این گوشی در حال حاضر در شش رنگ در هند موجود است.

سامسونگ رنگ زرد را احتمالاً برای گلکسی اس 24 اولترا معرفی می کند

سامسونگ شروع به استفاده از رنگ زرد در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود در هند کرده است. دیروز سامسونگ هند تصویری را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که بر رنگ زرد تاکید دارد. این تصویر فردی را نشان می دهد که گل آفتابگردان را در دست دارد و در حالی که بیشتر تصویر تک رنگ است، گلبرگ های آفتابگردان به رنگ اصلی خود ظاهر می شوند. در حالی که این شرکت چیزی را فاش نکرد (حتی در هشتگ)، حدس زده می‌شود که گلکسی اس 24 اولترا را با رنگ زرد عرضه کند.

تیزر زرد Samsung India Galaxy S24 - چیکاو

Galaxy S24 Ultra ممکن است به زودی در رنگ زرد تیتانیوم در هند عرضه شود. این نوع رنگی گوشی در حال حاضر در ایالات متحده موجود است و می تواند در هند نیز عرضه شود. در حال حاضر، Galaxy S24 Ultra در سه رنگ استاندارد – مشکی تیتانیوم، خاکستری تیتانیوم و بنفش تیتانیوم – در هند موجود است. همچنین در سه رنگ انحصاری آنلاین موجود است: آبی تیتانیوم، سبز تیتانیوم و نارنجی تیتانیوم.

ویژگی ها و مشخصات Galaxy S24 Ultra

Galaxy S24 Ultra دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2x با وضوح QHD+، نرخ نوسازی متغیر 120 هرتز، HDR10+ و حداکثر روشنایی 2600 نیت است. همچنین دارای قلم S Pen، بلندگوهای استریو، امتیاز IP68 و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک است. قسمتی از قاب گوشی از تیتانیوم ساخته شده است. صفحه نمایش و پشت گوشی با زره گوریلا گلس پوشانده شده است.

این دستگاه دارای دوربین پشتی اصلی 200 مگاپیکسلی با OIS، دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر و OIS، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال و OIS 3 برابر و دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار است. در جلو، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار دارد.

این گوشی با استفاده از تمامی دوربین های خود می تواند ویدیوهای 4K 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. با استفاده از دوربین اصلی پشتی و 50 مگاپیکسلی تله فوتو، می‌توان ویدیوهای 8K 30 فریم بر ثانیه ضبط کرد. همچنین می تواند با استفاده از دوربین های اصلی و فوق عریض خود در پشت، ویدیوهای اسلوموشن 4K 120 فریم بر ثانیه ضبط کند.

Galaxy S24 Ultra به پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت/512 گیگابایت/1 ترابایت حافظه مجهز شده است. انرژی آن توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از شارژ سریع سیمی 45 واتی و شارژ بی سیم سریع 15 واتی پشتیبانی می کند. می تواند دستگاه های دیگر را به صورت بی سیم با 4.5 وات شارژ کند.

این دستگاه دارای GNSS (BDS، Galileo، GLONASS و GPS)، 5G (دو سیم کارت + eSIM)، Wi-Fi 7، بلوتوث 5.3، UWB، NFC و پورت USB 3.2 Type-C است. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به Samsung Pay، Wired and Wireless DeX و Galaxy AI اشاره کرد. این گوشی دارای نرم افزار One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 است و هفت به روز رسانی امنیتی و سیستم عامل اصلی اندروید را دریافت خواهد کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.