مایکروسافت اج با یک بنر سه بعدی کاربران را برای تغییر مرورگر پیش فرض ویندوز 11 آزار می دهد

اگر مایکروسافت با یک بنر سه بعدی شما را ناراحت کند، آیا از Edge به عنوان مرورگر پیش فرض خود در ویندوز 11 استفاده می کنید؟ مایکروسافت فکر می کند شما این کار را خواهید کرد. مایکروسافت در آزمایش جدیدی که به نظر می‌رسد در ویندوز 11 برای Edge stable منتشر می‌شود، بنری را روشن کرده است که از گرافیک‌های سه بعدی برای تبلیغ مرورگر استفاده می‌کند.

اگر Edge مرورگر پیش‌فرض شما نیست و آن را مستقیماً یا از طریق فایل‌هایی مانند PDF باز می‌کنید، یک بنر جدید به شما یادآوری می‌کند که تنظیمات پیش‌فرض مرورگر خود را تغییر دهید.

همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، زمانی که Edge مرورگر پیش‌فرض شما نیست، بنری را نمایش می‌دهد که به شما پیشنهاد می‌کند آن را پیش‌فرض کنید.

این بنر توضیح می‌دهد که استفاده از Edge به‌عنوان مرورگر پیش‌فرض می‌تواند به محافظت از شما در برابر حملات فیشینگ و بدافزار کمک کند. از شما می‌خواهد که این تغییر را با کلیک کردن روی «تنظیم پیش‌فرض» تأیید کنید و سپس باید دوباره در برنامه تنظیمات ویندوز تأیید کنید.

مایکروسافت هشدار می‌دهد: «Microsoft Edge با مسدود کردن حملات فیشینگ و بدافزار به شما کمک می‌کند در هنگام مرور محافظت کنید. در این بنر آمده است: «پس از انتخاب «تأیید»، باید «تنظیم پیش‌فرض» را در برنامه تنظیمات ویندوز انتخاب کنید تا Edge مرورگر پیش‌فرض شما باشد.

به محض کلیک بر روی دکمه “تأیید”، تنظیمات ویندوز باز می شود و به شما این امکان را می دهد که مرورگر پیش فرض را انتخاب کنید.

شایان ذکر است که این اولین بار نیست که مایکروسافت به پاپ آپ در مرورگر Edge متوسل می شود. ما هشدارهای مشابهی را در مرورگر دیده‌ایم، از جمله یک پاپ آپ که شما را تشویق می‌کند هنگام دانلود Google Chrome به استفاده از Edge ادامه دهید.

پیش از این، ما یک بنر تمام صفحه را مشاهده کردیم که به شما پیشنهاد می کرد از Microsoft Edge به عنوان مرورگر پیش فرض خود استفاده کنید. این صفحه تمام صفحه “استفاده از تنظیمات مرورگر توصیه شده” نامیده می شود و متوجه خواهید شد که “استفاده از تنظیمات توصیه شده مایکروسافت” به طور پیش فرض انتخاب شده است.

پس از نصب به روز رسانی های جدید ویندوز، صفحه پاپ آپ ظاهر می شود. اگر بنر را رد کنید، هنگام باز کردن مرورگر، یادآوری دیگری برای استفاده از Edge دریافت خواهید کرد.

تغییرات دیگر در مایکروسافت اج

علاوه بر هشدارها برای تغییر مرورگر پیش‌فرض، مایکروسافت اج تغییر دیگری نیز دریافت می‌کند: پیشنهادهای وب‌سایت مبتنی بر هوش مصنوعی.

در آزمایش‌های ما، Windows Latest متوجه شد که مایکروسافت قصد دارد از ChatGPT برای ایجاد پیشنهادهای وب‌سایت استفاده کند که در زیر نوار جستجو ظاهر می‌شوند.

مایکروسافت هنوز در حال آزمایش این ویژگی است و ممکن است در هفته‌های آینده عرضه شود.

منبع windowslatest
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.