عصر جدید آزمایش های سامسونگ، تبلت های تاشو را از دست داد

از زمانی که سامسونگ گلکسی فولد اصلی را معرفی و عرضه کرد، پنج سال می‌گذرد. یک سال بعد، در سال 2020، سامسونگ از Galaxy Z Flip 5G به خانواده استقبال کرد و از آن زمان هیچ فاکتور شکل دیگری به مجموعه دستگاه های تاشو این غول فناوری نپیوسته است. شاید زمان تغییر فرا رسیده باشد.

از اولین دموهای اولیه مبتنی بر فناوری نمایشگر تاشو، یکی از آرزوهای من این بود که تبلتی با صفحه نمایشی با اندازه مناسب داشته باشم که بتواند تا شود تا قابل حمل تر شود. بدون فرمول هیبریدی دو صفحه‌نمایش، اما یک صفحه نمایش تاشو سخاوتمندانه همراه با طراحی مبتنی بر یک هدف منحصر به فرد: قابلیت حمل.

پنج سال از عرضه اولین گوشی تجاری تاشو سامسونگ می گذرد و از آن زمان این فناوری به حدی پیشرفت کرده است که یک تبلت تاشو زیبا به نظر می رسد قابل انجام باشد. سیستم‌عامل اندروید، رابط کاربری One UI و وضعیت برنامه‌ها نیز به جایی رسیده‌اند که با تبلت‌ها بهتر کار می‌کنند، و سامسونگ در حال حاضر دامنه خود را از نظر گزینه‌های تبلت با عرضه خط Ultra با قیمت عالی گسترش داده است.

تقریباً به نظر می رسد اکنون زمان معقولی برای عرضه یک تبلت تاشو گلکسی باشد، به خصوص که به نظر می رسد سامسونگ تمایل بیشتری به ریسک کردن و آزمایش محصولات جدید دارد.

تبلت های تاشو باید بخشی از دوره جدید آزمایش باشند

سامسونگ در آستانه انتشار اولین حلقه هوشمند و اولین ساعت هوشمند اولترا خود است. گفته می‌شود که در حال کار بر روی یک Galaxy Fold 6 Ultra با عملکرد محدود نیز هستیم، و در حالی که ما منتظر شکل‌گیری رویکرد VR مدرن سامسونگ هستیم، به نظر می‌رسد مفهوم جدید Galaxy AI تجارت موبایل آن را به عصر جدیدی سوق داده است.

چه زمانی بهتر از این که بالاخره یک تبلت تاشو عرضه کنیم و موارد استفاده جدید را برای فناوری صفحه نمایش تاشو امتحان کنیم؟ سامسونگ دیسپلی، بخش تولید صفحه‌نمایش‌هایی که می‌توانند بدون شکستن تا شوند، مدتی است که منتظر است تا به این مناسبت بپرد. دموهای آن در رویدادهای فناوری نمایشگر در طول سال‌ها نشان می‌دهد.

من مطمئن نیستم که چه اندازه ای برای اولین تبلت تاشو گلکسی بهتر عمل می کند. یک فرم کوچکتر شبیه به یک آیپد مینی تاشو می تواند مزیت یک لولا، نقاط خرابی احتمالی کمتر و قیمت پایین تر را داشته باشد.

تبلت‌های تاشو با سایز فوق‌العاده بزرگ می‌توانند گران‌تر باشند، اما همچنین می‌توانند در مقایسه با لپ‌تاپ‌های قابل حمل با صفحه‌کلیدهای روی صفحه‌ای که می‌توانند به اندازه‌ای بزرگ باشند که برای استفاده راحت باشند، دو برابر شوند.

و تبلت های قابل حمل متوسط ​​ممکن است قابلیت حمل و صفحه نمایش به اندازه کافی بزرگ را برای یک تجربه کامل تبلت بدون گران شدن ترکیب کنند.

هر گزینه ای که بهتر عمل کند، احتمالاً برای کاربران تجاری نیز جذاب خواهد بود، به خصوص اگر این تبلت های تاشو از قلم S پشتیبانی کنند.

در هر صورت، امیدوارم سامسونگ راهی برای استفاده از فناوری صفحه نمایش تاشو به روش های بیشتر و هوشمندانه تر پیدا کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.