سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گلکسی Buds و Buds 3 Pro است

سامسونگ در 10 جولای 2024 رویداد Galaxy Unpacked برگزار می کند. در این رویداد، این شرکت گلکسی Z Fold 6، گلکسی Flip 6، گلکسی Watch 7، گلکسی Watch Ultra، گلکسی Watch FE، گلکسی Buds 3 و گلکسی Buds 3 را معرفی خواهد کرد.

تنها یک ماه مانده به پایان، سامسونگ شش دستگاه آینده را که توسط مقامات مختلف تایید شده است، دریافت می کند. دفتر استانداردهای هند (BIS) یکی از آنهاست. این برند برای راه‌اندازی آن‌ها در هند باید گواهینامه BIS را دریافت کند.

تا به حال، سامسونگ گواهینامه BIS را برای گلکسی زد فولد 6، گلکسی فلیپ 6، گلکسی واچ 7، گلکسی واچ اولترا و گلکسی واچ FE دریافت کرده است. اکنون، این شرکت گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو را از BIS دریافت می کند.

Galaxy Buds 3 Pro در BIS مشاهده شد

طبق اطلاعات فاش شده قبلی، شماره مدل گلکسی بادز 3 SM-R530 و گلکسی بادز 3 پرو SM-R630 است. اکنون BIS هر دو دستگاه را همانطور که در تصویر زیر می بینید (از طریق MySmartPrice) تأیید کرده است.

این به شدت پیشنهاد می کند که سامسونگ گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو را در هند عرضه خواهد کرد. با این حال، این اصلاً تعجب آور نیست زیرا این برند تمام گلکسی بادزهایی را که در سال های اخیر عرضه کرده به بازار هند آورده است.

از رقیب آینده ایرپاد پرو سامسونگ چه انتظاری باید داشت؟

ما اخیراً اولین نگاه خود را به Galaxy Buds 3 Pro داشتیم. هدفون ها دارای یک ساقه هستند که شبیه به ایرپادهای اپل هستند. ساقه دارای Blade Lights است که می تواند چیزهای مختلفی را نشان دهد.

طبق گزارش ها، Galaxy Buds 3 Pro دارای طراحی دو درایور، بلوتوث نسخه 5.4، انتقال صوتی 24 بیتی 96 کیلوهرتز (به احتمال زیاد کدک بدون درز سامسونگ Hi-Fi)، ANC تطبیقی، EQ تطبیقی، صدای محیط تا 30 ساعت خواهد بود.

گلکسی بادز 3 به جز Blade Lights، طراحی دو درایور، Adaptive EQ و Ambient Mode همه این ویژگی ها را خواهد داشت. در مجموع، هدفون های بی سیم آینده سامسونگ ارتقای بزرگی نسبت به Galaxy Buds 2 و Galaxy Buds 2 Pro خواهند بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.