سامسونگ از اولین نمایشگر رنگی E-Paper خود رونمایی کرد

در نمایشگاه Infocomm 2024 در لاس وگاس، ایالات متحده آمریکا، سامسونگ برای اولین بار از تلویزیون رنگی E-Paper خود رونمایی کرد. این یک نمونه اولیه کار است که از صفحه نمایش رنگی جوهر الکترونیکی استفاده می کند و می تواند برای تبلیغات استفاده شود.

می توان از آن در مکان هایی مانند مراکز خرید، دفاتر، اماکن عمومی، رستوران ها، فروشگاه های خرده فروشی و مکان های مختلف دیگر برای نمایش تبلیغات، منوها، محصولات و موارد دیگر استفاده کرد.

تلویزیون رنگی E-Paper سامسونگ برای تبلیغات کم مصرف در نظر گرفته شده است

اولین تلویزیون کاغذی رنگی سامسونگ (شماره مدل EMDX) یک صفحه نمایش دیجیتال رنگی 32 اینچی با قدرت فوق العاده کم است که می تواند برای تبلیغات در شرایط و سناریوهای مختلف استفاده شود.

صفحه نمایش فایل هایی را از فضای ذخیره سازی آنبورد برای تبلیغات یا هر نیاز دیگری نمایش می دهد. وضوح QHD دارد و می تواند 60000 رنگ را نمایش دهد. ضخامت آن 17.9 میلی متر است و فقط 2.9 کیلوگرم وزن دارد (بدون احتساب باتری).

شرکت کره جنوبی ادعا می کند که این ساینیج دیجیتال می تواند محتوا را بدون استفاده از برق نمایش دهد. بله درست خوانده اید به گفته سامسونگ الکترونیکس، تلویزیون رنگی E-Paper می تواند محتوا را در حالی که 0 وات برق مصرف می کند، نمایش دهد. فقط زمانی از برق استفاده می کند که محتوای نمایش داده شده تغییر کند.

طبق تعاریف IEC62301 کمیسیون بین المللی الکتروتکنیکی، مصرف برق کمتر از 0.005 وات را می توان به عنوان 0.00 وات به بازار عرضه کرد.

صفحه نمایش Color E-Paper دارای 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی، بلوتوث، وای فای و دو درگاه USB نوع C (برای انتقال برق و فایل) است. دارای قاب فریم دکو، مشابه تلویزیون قاب سامسونگ است و به راحتی قابل تعویض است. با پایه دیواری 200*200 VESA سازگار است. می توان آن را در مکان های مختلف از جمله سقف، میز یا دیوار نصب کرد.

سامسونگ در حال برنامه ریزی برای راه اندازی صفحه نمایش Color E-Paper با یک برنامه اختصاصی گوشی هوشمند است که می تواند برای مدیریت محتوای ذخیره شده و نمایش داده شده در این صفحه تلویزیون استفاده شود. همچنین می توان آن را از راه دور در زمان واقعی از طریق راه حل Samsung VTX مدیریت کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.